English

علی یوسف پور:

همدلی و اتحاد تنها رمز پیشرفت کشور است

نماینده اسبق شستا گفت: در شرایط فعلی کشورهمدلی و اتحاد تنها رمز پیشرفت کشور است.

همدلی و اتحاد تنها رمز پیشرفت کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی یوسف پور در همایش هزاران وجه مشترک در هزاران سال با اشاره به وحدت و همدلی بیشتر مردم در شرایط فعلی کشور، گفت: همدلی و اتحاد تنها رمز پیشرفت کشور است و این ممکن نیست مگر اینکه  استان های همجوار ، محورهای مشترک خود را شناسایی و برای استحکام آن بکوشند.

وی افزود: استانهایی چون اصفهان ،چهار محال بختیاری و استان یزد جدا از همجوار بودن، محور امنیت ایران نیز محسوب می شوند که باید برادروار در کنار هم جهت استحکام بخشیدن به مشترکات خود در برنامه های اجرایی همدلی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به این موضوع که گاه یکسری افراد سعی می کنند تا به اختلاف های کوچک بین استان های همجوار دامن بزنند، گفت: مردم باید هوشیار باشند و با توجه به وجه اشتراک ها در توسعه استان خود بکوشند.

نماینده اسبق شستا اظهار داشت:خوشبختانه در طرح بهشت آباد چهار رودخانه در روستای بهشت آباد به هم‌می پیوندند و یک رودخانه ‌یکپارچه را تشکیل می دهد که می تواند در سالهای کم آبی  این مشکل را حل کند،با این طرح آب به صورت مساوی بین چهار محال بختیاری، اصفهان و یزد تقسیم می شود و مشکل کشاورزان شرق نیز  که از ‌کم آبی رنج می برند نیز مرتفع می گردد.

یوسف پور در ادامه سخنان خود افزود: استان اصفهان و چهار محال بختیاری در چند محور با یکدیگر مشترک هستند، برای مثال  استان اصفهان به تنهایی در صنعت گردشگری ، علم و فناوری،  و صنعت هنر و صنایع دستی در اروپا و آسیا زبانزد است اما متاسفانه این سالها صنعت گردشگری آن مغفول مانده ، در بحث هنر این استان زیباترین مساجد و آثار تاریخی فاخری را در دل خود به یادگار دارد،اصفهان به نوعی مرکز علم و فناوری کشور است و با توجه به استعدادها و دانش هایی که در این استان وجود دارد می تواند به نوبه خود محور علم و فناوری کشور شود.

وی گفت:استان چهار محال بختیاری  نیز با داشتن طبیعت بکر خاص خود می تواند توسعه گردشگری طبیعت را داشته باشد و در سفری که رییس جمهور به این استان داشتند به این‌موضوع اشاره کردند.

یوسف پور ادامه داد: متاسفانه مشکلات معشیتی که به جا مانده از دولت قبل است مسئله حاشیه نشینی را در استان اصفهان تشدید کرده و باید سعی شود از مهاجرت های بی مورد با ایجاد اشتغال در روستاها جلوگیری  کرد و حتی این مهاجرت ها  را  معکوس نمود.

نماینده اسبق شستا بیان کرد:همه باید دست در دست هم کاری کنیم آنگونه که در تاریخ ذکر شده اصفهان زیباترین شهر کشور باقی بماند و جهت جلوگیری از آلودگی هوا هم‌ برنامه های مدون و بلند مدت برنامه ریزی شود.

علی یوسف پور بیان داشت: در شرایط حساس کنونی، همدلی و هم پذیری شهروندان و حتی رهبران سیاسی از نیازهای فوری و ضروری کشور است و اتحاد و همبستگی همه اقوام از اهمیت خاصی بر خوردار بوده و هست لذا  امروز نیاز یک وحدت ملی را می طلبد و وحدت ملی یعنی تعلق و وابستگی به آبادانی،پیشرفت ،حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و احترام به حقوق شهروندی که تک تک ما در قبال آن می بایست احساس مسولیت کنیم.

به گزارش موج؛ همایش هزاران وجه مشترک در هزاران سال با  محوریت خدمات متقابل اصفهان و فرهنگ ها ،اقتصاد و بازار، تعاملات اجتماعی، فرهنگی و گردشگری  با حضور جمع کثیری  از اعضای تشکل های مردم نهاد ،شهروند اصفهانی و بختیاری در مسجد قائمیه شهر اصفهان با سخنرانی یوسف پور نماینده اسبق شستا برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه