English

در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در لرستان، درگذشت آیت الله بلند نظر را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با صدور پیامی، درگذشت آیت الله بلند نظر را تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان، درگذشت آیت الله بلند نظر را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌ آباد روز شنبه در پیامی درگذشت آیت الله محمدولی بلند نظر از علمای شهرستان سلسله را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

خبر ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله آقای حاج محمدولی بلند نظر رحمة الله علیه موجب تأثر و تألم فراوان شد، این عالم وارسته که از تربیت یافتگان دو حوزه مقدس علمیه قم و نجف بود، در کارنامه زندگی با برکت خود از محضر مراجع عظیم الشأن بهره‌های علمی، اخلاقی و معنوی فراوانی کسب فیض کرد.

ایشان عمر شریف خود را صرف ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام»، تبلیغ معارف و احکام اسلامی و اقامه نماز جماعت در مسجد جامع شهر الشتر نمود.

اینجانب ارتحال این عالم خدمتگزار را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «دام ظله العالی»، حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت استان لرستان، خاندان مکرم، فرزندان محترم، همه ارادتمندان به ایشان و به عموم مردم ولایتمدار لرستان و شهرستان عالم پرور سلسله تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن عالم پارسا رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم از درگاه خداوند متعال درخواست می‌نمایم.

شایسته است عموم مردم مسلمان، متدین و انقلابی آن منطقه مراسم تشییع و مجالس گرامیداشت آن عالم ربانی را با شکوه و عظمت برگزار نمایند.

آیت الله بلندنظر از علمای شهرستان سلسله بود که طی روزهای گذشته به دلیل کسالت در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شده بود، دارفانی را وداع گفت.

پیکر آیت الله محمدولی بلند نظر، امروز تشییع و به خاک سپرده می‌شود

گفتنی است، پیکر مطهر این عالم ربانی، بنابر وصیت ایشان، در مسجد جامع سلسله و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئوولان امروز شنبه 5 بهمن ماه 98 به خاک سپرده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه