English

با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر؛

قهرمانان برتر ورزشی در خمینی شهر تجلیل شدند

با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر29 قهرمان وچهار هیات برتر در شهرستان خمینی شهر تجلیل شدند.

 قهرمانان برتر ورزشی در خمینی شهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر گفت: با توجه به پتانسیل ورزشی خوب شهرستان از 29 قهرمان در رشته های مختلف ورزشی و چهار هیات تجلیل به عمل آمد.

عباس مرادیان اظهار کرد: ورزش از پدیده های اجتماعی است که با دغدغه های مسئولان به این نتیجه رسیده ایم که باید نهایت تلاش برای استفاده همگان از امکانات ورزشی صورت پذیرد.

وی با بیان این مطلب که با برنامه های مدون در حال پیشبرد اهداف مورد نظر هستیم، افزود: توانسته ایم گام خوبی در زمینه آموزش و تربیت نیروهای انسانی بر داریم.

مرادیان با اشاره به اینکه تعداد بسیاری از علاقه مندان ورزش در حال علمی شدن و بروز شدن مسائل ورزشی هستنداضافه کرد: مراکز و سازمانهای ورزشی باید به صورت علمی کار کنند و از هر نظر پیشرفته و مطابق با استانداردهای بین المللی باشند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در باره آمارو داده های ورزشی شهرستان توضیح داد: وسایل نرم افزاری و سخت افزار در ادارات ورزشی به قدر نیاز موجود است و این با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان میسر شده است.

مرادیان تاکید کرد: تلاش های بسیار خوبی در تعداد افزایش باشگاه های شهرستان انجام داده ایم و تا سال 1400این پیگیری ها به استانداردهای لازم خواهد رسید ودر دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

وی از سه سالن که با کمک خیرین ورزشکار در شهرستان ساخته شد خبر دادو گفت : امیدواریم با ایجاد سالن های ورزشی و جذب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش بتوانیم شور و هیجان را بین جامعه جوان شهرستان ایجاد کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر با اشاره به گروه های داو طلبی که در عرصه های مختلف اجتماعی مدیریت رویکردهای اجتماعی را به عهده دارند، گفت:تعدادی از جوانان با نام همیاران ورزشی در عرصه های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه