English

با رای مجمع انتخاباتی

یونس انعامی سکان هدایت هیات ووشو استان اردبیل به دست گرفت

یونس انعامی با رای مجمع انتخاباتی برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد .

یونس انعامی سکان هدایت هیات ووشو استان اردبیل به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان اردبیل با حضورعلی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل که در سالن کنفرانس حسین رضا زاده برگزارشد با رای مجمع یونس انعامی به عنوان رئیس هیات ووشو استان اردبیل انتخاب شد.

در این انتخابات هیات ووشو استان دو کاندیدا به نام های هوشنگ افشار و یونس انعامی اعلام آمادگی کرده بودند که در پایان یونس انعامی با کسب 10 رای از 17 رای ماخوذه برای چهار سال آینده رئیس هیات ووشو استان اردبیل شد .

بسترسازی برای تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی

رئیس جدید هیئت ووشوی استان اردبیل نیز در این مجمع، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی و بسترسازی برای تحصیل رایگان قهرمانان ورزشی و رؤسای هیئت‌های ووشو را از جمله برنامه‌های این هیئت در آینده‌ای نزدیک نام برد.

انعامی ادامه داد: عدم ایجاد تغییرات مدیریت هیئت ووشو به صورت اتوبوسی از دیگر دغدغه‌های موجود بوده تا با اتحاد و همدلی مناسبی مسیر پیشرفت ووشوی اردبیل را طی نمود.

به گفته وی برخورداری اردبیل از قهرمانان و مدال آوران ارزنده ووشو در مسابقات بین‌المللی همچون سیاوش دادرس و یوسف صبری از پتانسیل این استان خبر داده و می‌توان با استعدادیابی صحیح موفقیت‌های بیشتری برای ووشوی استان به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه