English

استاد حوزه و دانشگاه:

برطرف شدن فتنه ها در کشور از برکت فاطمیه است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: برطرف شدن فتنه ها در کشور از برکت فاطمیه است.

برطرف شدن فتنه ها در کشور از برکت فاطمیه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، طاهره قاسمی درجمع عزاداران حضرت زهرا (س) بیان داشت: ظلمت دلها در لیله القدر به نور فاطمه زهرا برطرف می شود و برطرف شدن فتنه ها از کشور از برکت فاطمیه است.

وی در باره شخصیت و خصوصیات برترین بانوی دو عالم گفت: حضرت زهرا (س) نور است و هر انسانی به اندازه ظرفیت وجودی خودش می تواند حضرت را بشناسد.

استاد حوزه با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ادعا کند تمام جوانب این بانوی بزرگوار را شناخته است، افزود: حضرت زهرا (س) وجودش از نور خداست و هر کس با نور ولایت سیر کند میتواند در برزخ چراغی از این نور برای خود روشن کند.

قاسمی تصریح کرد: تجلی فاطمه زهرا(س) تا آنجاست که ملائکه سر بر سجده آوردند وتا جایی که انسان بتواند ظلمات درونی خود را کنار بزند از نور حضرت بهره مند خواهد شد.

وی برطرف شدن فتنه ها از کشور را از برکت دهه فاطمیه برشمرد و اظهار کرد: معرفت شب قدر از سلوک ماه های مبارک رجب و شعبان است.

وی اضافه کرد: در لیله القدر عقل کامل می شود و ظلمت دلها به نور فاطمه زهرا در شب های قدر بر طرف می شود.

این استاد اخلاق توضیح داد: توجه کردن به نور حضرت و خواندن تسبیحات حضرت زهرا (س)بعد از هر نماز از تمام نوافل بالاتر و بهتر است و خواندن تسبیحات دریافت نور از این اذکار نورانی است.

قاسمی درباره صفت ممتحنه که به حضرت زهرا لقب گرفت، ابراز کرد: بستن دستان ولایت میان کوچه های هاشمی و قتل حسین ابن علی (ع) را از سخت ترین امتحان ها برشمرد و در روایت است که اگر تمام این ابتلائات را بین بشریت تقسیم شود تاب و طاقت نداشتند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به نور ولایت در نهایت به ملحق شدن به نبی مکرم اسلام (ص)و ولایت اهل بیت (ع) می شود و این به غیر از ارتباط با حضرت زهرا (س) میسر نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه