English

مسعود گلشیرازی:

سرمایه های اجتماعی و فرهنگی مقدمه ساز سرمایه اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:سرمایه های اجتماعی و فرهنگی مقدمه ساز سرمایه اقتصادی است.

سرمایه های اجتماعی و فرهنگی مقدمه ساز سرمایه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود گلشیرازی در نشست مشترک فعالان اقتصادی با دستگاه های اجرایی بیان داشت: سرمایه های اجتماعی و فرهنگی را مقدمه ساز سرمایه اقتصادی دانست و بر حفظ و تقویت این سرمایه ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بهبود شاخص های محیط کسب و کار در رأس برنامه های شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و مدیران ارشد استان قرار گرفته است، تنظیم و ارایه بسته های حمایتی از فعالان اقتصادی توسط ارگان های مختلف را از نتایج این هدفگذاری دانست.

مسعود گلشیرازی هدف از ارایه این بسته ها را ایجاد تعامل سازنده بین فعالان بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی به منظور کمک به بهبود شاخص های فضای کسب و کار، امیدآفرینی میان تولیدکنندگان و رونق کسب و کار آنها عنوان کرد.

 وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نمازجمعه گفت: در شرایط فعلی دو صفت صبار و شکور بودن در پیگیری مستمر اندیشه ها و درخواست های بحق فعالان اقتصادی بسیار مهم بوده و باید شاکر خداوند بود که توانسته ایم بصورت خالصانه در جنگ اقتصادی موجود خدمتگزاری نماییم.

رئیس اتاق اصفهان حضور با قدرت در صحنه اقتصاد ، شناسایی نقاط ضعف و طراحی برنامه های اصلاحی و حفظ وحدت از طریق امیدآفرینی را در ایفای درست نقش این بدنه عظیم ملت به عنوان پشتوانه نظام، حایز اهمیت دانست.

گلشیرازی افزود: با نهادینه شدن دولت الکترونیک مقدمه ای برای ایجاد اقتصادی شفاف فراهم شده است.

استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به آیه قرآن مبنی بر اینکه« مومن مانند کوهی سخت و استوار است که مسایل و مشکلات مقطعی او را از پا در نیاورده  واز اصل هدف دور نمی کند»، این مساله را یک اصل مدیریتی مهم دانست و خواستار توجه ویژه فعالان اقتصادی به این نکته شد.

عباس رضایی ضابطه و قانون را معیار عمل دستگاه های اجرایی دانست و هدف از برگزاری این نشست را ایجاد زبان مشترک و فضای همدلی برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی با اداره کل امور مالیاتی و جدا کردن صف فعالان اقتصادی واقعی از شرکت های صوری و کاغذی بیان کرد.

وی تاکید کرد: باید اقدامات سازمان های اجرایی بر مبنای مرّ قانون باشد و اجرای 180 درصدی قانون مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد می نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه