English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

تقویت بخش ارزی بانک رفاه می تواند به چرخه اقتصاد استان اصفهان کمک کند

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با تقویت این بخش می تواند در اقتصاد استان اصفهان نقش موثری ایفا کند.

تقویت بخش ارزی بانک رفاه می تواند به چرخه اقتصاد استان اصفهان کمک کند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ،مسعود گلشیرازی در نشست مدیرعامل بانک رفاه کارگران با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بخش ارزی یکی از بخش های مهم و اثرگذار هر بانک است و بانک رفاه با تقویت این بخش می تواند در اقتصاد استان اصفهان نقش موثری ایفا کند.

وی تعامل بانک ها با فعالان اقتصادی را عامل ایجاد حرکت بنیادی در چرخه اقتصادی و صنعت کشور برشمرد و گفت:همراهی و همگامی بانکها با بنگاه های اقتصادی می تواند اقتصاد کشور را در شرایط تحریم کنونی پویا و فعال نگه دارد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: بنگاه های اقتصادی در شرایط کنونی می توانند با تقویت صادرات غیر نفتی زمینه ورود به کشور را با همکاری بانکها فراهم کنند.

گلشیرازی با اشاره به سپرده گذاری سالانه  105 هزار میلیارد تومان در استان اصفهان گفت:بانک رفاه کارگران می تواند سهم بیشتری این سهم را به خود اختصاص دهد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به افزایش نرخ ارز طی یک سال گذشته و نیاز بنگاه های اقتصادی به تامین مالی بیشتر گفت:یکی از چالش های بنگاه های اقتصادی استان اصفهان  سرمایه در گردش است که نیاز به افزایش حد اعتباری بانکها به ویژه بانک رفاه در استان دارد.

اتاق بازرگانی اصفهان

 استان اصفهان پس از تهران بیشترین مبادله ارزی بانک رفاه  در بین استانها داشته است

مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت:این بانک به صورت 100 درصدی تحت تملک سازمان تأمین اجتماعی بوده و وجود بیش از 100 هزار میلیارد تومان دارایی در هلدینگ شستا و دایره وسیع خدمات تأمین‌اجتماعی به 42 میلیون ذی‌نفع خود باعث شده تا انجام امور بانکی تأمین اجتماعی به عنوان مأموریت اصلی بانک رفاه عنوان شود.

محمد علی سهمانی اصل تصریح کرد: بانک رفاه 9 درصد منابع مالی و 11 درصد سهم تسهیلات بانک های تجاری کشور را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان‌کرد: دولت در شرایط حاضر به دلیل شرایط خاص خود، توانایی بازپرداخت بخشی از بدهی‌های خود به تأمین اجتماعی را نداشته و بانک رفاه در چارچوبی مشخص، مسؤول جبران کسری‌های سازمان تأمین اجتماعی بوده است و با 10 هزار نفر نیرو و بیش از هزار شعبه در تمامی استان‌های کشور، خدمات مالی متنوعی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

سهمانی مجموع دارایی‌ها این بانک را 110 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: میزان سپرده‌های نزد بانک رفاه بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان بوده، مانده تسهیلات این بانک بالغ بر 75 هزار میلیارد است و 20 هزار میلیارد تومان نیز ارزش روز سبد سرمایه‌گذاری این بانک است.

وی معوقات بانکی بانک رفاه در استان اصفهان را یک درصد عنوان کرد و گفت:این در حالیست که این سهم در سایر بانکها 11 درصد است و آن مهم نشان از همراهی مشتریان بانک دارد.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران از افزایش 30 درصد حد اختیاری  سرپرستی بانک رفاه کارگران  استان اصفهان خبر داد و گفت: چنانچه سرپرست بانک رفاه استان درخواست افزایش حد اعتباری داشته باشد با موافقت هیات مدیره روبرو خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی