English

علیرضا خورشید زاده‌ خبرداد؛

ارسال۳ محموله از کمک های منطقه ویژه پارسیان به مناطق سیل زده هرمزگان

روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: تا کنون ۳ محموله بزرگ از کمک های اهدایی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد ارسال شده است.

ارسال3 محموله از کمک های منطقه ویژه  پارسیان به مناطق سیل زده هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا خورشید زاده‌ مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با اعلام این مطلب، اظهار داشت: بدنبال وقوع سیل در شرق استان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی‌ و کمک رسانی به مردم شریف سیل زده‌ با تاکید  پاکزاد مدیرعامل وهمیاری کارکنان این منطقه‌ کاروان‌کمک های منطقه ویژه پارسیان شامل ۳ محموله بزرگ به مناطق جاسک و بشاگرد اعزام شده است.

وی افزود: این کمک ها شامل ۱۰هزار بطری یک ونیم لیتری اب معدنی، بیش از ۱۰ تن آرد و۱۰۰تخته پتوی بزرگ‌ بود که با ۳ دستگاه تریلر به شرق هرمزگان ارسال شد و تلاش کردیم تا ضمن هماهنگی با فرمانداران جاسک وبشاگرد امکان توزیع سریع وبه موقع این اقلام را فراهم کنیم.

خورشید زاده همچنین با اشاره به وقوع سیلاب کم سابقه که ماه گذشته باعث بروز خسارات مالی وتخریب بخشی از زیر ساختهای منطقه پارسیان شده بود افزود: در  جریان وقوع سیلاب ماه گذشته پارسیان نیز ماشین آلات وتیم های فنی، مهندسی منطقه ویژه از همان روزهای اول با حضور در روستاها و مناطق تخریب شده با تمام ظرفیت اقدام به امداد رسانی و رفع آبگرفتگی مسیرها کردند و پس از ان نیز با تکلیف و دستور  استاندار هرمزگان در جلسه شورای بحران در خصوص مشارکت در بازسازی برخی مناطق  پارسیان، به شکل مستمر در  پیانجام وظایف و عمل به مصوبات تعیین شده هستند.  

این مقام مسئول در پایان ضمن قدردانی از انجمن صنفی رانندگان و سایط سنگین بندرعباس حضور رانندگان تلاشگر این انجمن که با همکاری مناسب محموله های اهدایی به سیل زدگان را‌ در سریع ترین زمان ممکن به دست متولیان امدادی مناطق رساندند را ستودنی دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه