English

رئیس کل دادگستری کرمانشاه:

اعتماد مردم به دستگاه قضا با دسترسی به مسئولان امکانپذیر است

پرویز توسلی زاده در اولین همایش هر مسجد یک حقوقدان گفت: تلاش می‌کنیم تا با ارتباط بیشتر با مردم، اعتماد آنها به دستگاه قضایی را افزایش دهیم.

اعتماد مردم به دستگاه قضا با دسترسی به مسئولان امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه برگزارشد، یکی از راه‌های افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی را دسترسی راحت‌تر آنها به مسئولان این دستگاه عنوان کرد و افزود:  افزایش ارتباط با مردم را در دستگاه قضایی کرمانشاه در دستور کار قرار داده‌ایم.

توسلی‌زاده اضافه کرد: در کنار این مسئله، تلاش کرده‌ایم تا با کمک جامعه حقوقدانان بسیجی بتوانیم سطح آگاهی حقوقی مردم را نیز بالا ببریم و در این زمینه کارهای خوبی در استان انجام گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اعلام کرد: طرح هر مسجد یک حقوقدان از جمله برنامه‌هایی است که برای بالا بردن سطح آگاهی حقوقی مردم استان آن را درحال اجرا داریم و در آن اهدافی همچون کمک به احیاء حقوق عامه، تببین و نشر اندیشه‌های حقوقی اسلام ناب محمدی، حمایت و دفاع از حقوق ملت ایران و مستضعفین در عرصه بین الملل، صیانت از ارزش‌ها و مبانی نظری و حقوقی اسلامی و ... را دنبال می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی به معنای واقعی متکی به مردم است، اظهار کرد: اتکاء به مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا متمایز از سایر نظام‌ها کرده است.

وی افزود: رابطه‌ای که در غرب بین حاکمیت و مردم وجود دارد، رابطه‌ای فریبنده است و حاکمیت، افکار عمومی را با نیرنگ به سمت اهداف خود سوق می‌دهد.

توسلی زاده تاکید کرد: در نظام اسلامی مردم صاحبان واقعی حکومت هستند و از این نظر باید تلاش کنیم تا در دنیای کنونی که دشمنان هر روز توطئه پشت توطئه برای این نظام می‌چینند، مردم را حفظ کنیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه دشمن با فکر و اندیشه مردم ایران کار دارد و می‌خواهد طرز فکر و نظام  فکری و نظری ما را تغییر دهد، عنوان کرد: برهمین اساس است که مقام معظم رهبری در بحث شبیخون فرهنگی و لزوم بصیرت افزایی همواره تاکیداتی دارند.

رئیس دستگاه قضایی در کرمانشاه اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند که مردم ایران تفکر غربی داشته باشند و لذا باید هوشیاری خود را در این زمینه حفظ کنیم و به مردم آگاهی بخشی بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه