English

برگزاری سیزدهمین دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات در البرز

دوره آموزشی مجریان و دست اندارکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فرمانداران، بخشداران، معاونین سیاسی فرمانداران و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان وشهرستانها به همت کمیته آموزش ستاد انتخابات برگزار شد.

برگزاری سیزدهمین دوره آموزشی مجریان برگزاری انتخابات در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، دبیر کمیته آموزش ستاد انتخابات استان در تشریح جزئیات برگزاری این دوره آموزشی، گفت: در راستای اجرای راهبردهای ستاد انتخابات کشور مبنی بر آموزش مجریان و فعالان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، این دوره ها  برگزار می شود.

فلاح نژاد تصریح کرد: تدریس دوره آموزشی مذکور از سوی مربیان و مدیران ذیربط کشوری انجام می شود.

فلاح نژاد  هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی مجریان و دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان و اضافه کرد: در این دوره آموزشی حاضران با آخرین قوانین و به روزترین سیاست ها و اطلاعات مربوط به برگزاری انتخابات آشنا می شوند.

دبیر کمیته آموزش در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این موارد هماهنگی و برنامه ریزی 4 عنوان برنامه تولیدی و پخش در سیمای استانی البرز تحت عناوین صندلی مردم، اینجا البرز، خونه و زندگی، یک صبح دیگر پخش می شود.

وی افزود: همچنین برنامه قطار سریع و سیر ، صدای زندگی، صبح البرز ، البرز من سلام، دانستنیهای مجلس ، پرسمان انتخاب ما صبح البرز، وکس پاپ انتخاباتی از جمله برنامه های تولیدی و پخش در صدا (رادیو) استانی البرز تدارک دیده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی