English

به مناسبت بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛

همایش سرباز وحدت در اصفهان برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همایش سرباز وحدت در اصفهان برگزار شد.

همایش سرباز وحدت در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پیشکسوت مطبوعات اصفهان در این همایش با اشاره به همدلی ایجاد شده در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: جامعه به وحدت و همدلی و اتحاد ملی در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و سیاسی  نیاز دارد.

سلطانی بیان داشت:حضور غرور آفرین مردم در مراسم شهید سپهبد قاسم سلیمانی به صورت خودجوش توانست در برابر چشمان حیرت زده دشمنان یک صحنه باشکوه ملی را ترسیم  کند و همه به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مقابله با بیگانگان وحدت است.

حسن بهرامی مسئول تحقیقات و پژوهش بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان ضمن استقبال از این حرکت فرهنگی در خصوص مصاحبه با هم رزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، و هماهنگی جهت تهیه مستند در خصوص  زندگی ایشان  اعلام آمادگی کردند. 

رییس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز در ادامه گفت:امروزه وظیفه رسانه ها و متولیان امور فرهنگی و روابط عمومی ها در حفظ همدلی و همزبانی جامعه خطیر تر گشته چرا که امروز دشمن با ابزار رسانه ای همراه با دیدگاه های خود وارد میدان جنگ نرم شده است.

عبدالحسین جعفری  اظهار کرد: فعالین رسانه ای باید هوشیار تر از گذشته با همدلی و همزبانی به مقابله  با دشمن برخواسته و روشنگری نمایند .

وی بیان داشت: انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان نیز مانند دیگر تشکل های رسانه ای از این حرکت فرهنگی و ماندگار حمایت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه