English

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص):

ترامپ بداند خط سپاه از خواست مردم جدا نیست

شمس الله جلیلیان در مراسم بزرگداشت برای جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی در کرمانشاه گفت: ترامپ و دشمنان بدانند، خطای انسانی سقوط هواپیما به معنای ضعف سپاه نیست و سپاهیان همواره در کنار مردم بوده‌اند.

ترامپ بداند خط سپاه از خواست مردم جدا نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) در مراسم گرامیداشت جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی در کرمانشاه، ضمن همدردی با بازماندگان جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی، ابراز داشت: در شرایط حساسی که نیروهای مسلح و سپاهی در آماده‌باش ناشی از ماجراجویی‌های آمریکا بودند، حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی به دلیل خطای انسانی رخ داد که اگرچه قضاوت در مورد آن باید به آینده و روشن شدن ابعاد قضیه موکول خواهد شد، اما مهم این است که دشمنان ما از این ماجرا سوءاستفاده کرده و به دنبال تخریب چهره مردمی سپاه هستند.

وی به عذرخواهی سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در رسانه ملی اشاره کرد و اظهار داشت: همه مسئولین نظام به دنبال روشن کردن ابعاد قضیه سقوط هواپیمای اوکراینی هستند، اما این دلیل نمی‌شود که خدمات شایسته نیروهای بسیجی سپاه در تمامی صحنه‌ها همچون سیل، زلزله، حفظ امنیت کشور و ... نادیده گرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) با تأکید بر اینکه سبزپوشان سپاه آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و در این راه از جان‌ مایه می‌گذارند، گفت: اگر همه قدرت‌ها بیایند نمی‌توانند به کشور ضربه بزنند، اما باید حواسمان باشد دشمن از شرایط ایجادشده سوءاستفاده نکند، چراکه شیطنت دشمنان تمام ناشدنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه