English

سرپرست مدیریت بحران البرز:

باید مدیریت بحران در البرز کیفی سازی شود

پلاسکویابی در سطح استان البرز و شهرستان فردیس از اقداماتی است که باید با تجهیز کردن این مناطق آسیب‌های ناشی از بحران را کاهش داد.

باید مدیریت بحران در البرز کیفی سازی شود

به گزارش خبرنگار خبر گزاری موج البرز، سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان فردیس اظهار کرد: حدود هفت موضوع بحرانی مدنظر است و سند مقابله با بحران در همه مناطق البرز باید آماده و تدوین شود.

محمد رضا  فلاح نژاد گفت: بحران‌ها اغلب بر اثر بی‌تدبیری ایجاد می‌شود پس بهتر است به جای پرداختن به ضعف دیگران، نقص و ضعف خود را بیابیم و در راستای رفع آنها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه قانون جدید مدیریت بحران ابلاغ شده و لازم است هر نهاد و ارگانی این ابلاغیه را مطالعه کنند، گفت: باید مدیریت بحران در البرز کیفی سازی شود، در این راستا سند آموزشی به تمامی نهادها اعلام شده است و هر ارگانی موظف است به جامعه هدف خود آموزش دهد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه باید بانک اطلاعاتی در شهرستان‌های البرز تهیه شود، ادامه داد:  پلاسکو یابی در سطح استان و شهرستان فردیس از دیگر اقدامات است که می‌توانیم با تجهیز کردن این مناطق آسیب‌های ناشی از بحران را کاهش دهیم.

فلاح‌نژاد در بخش دیگری با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی شهرستان فردیس سند آفت‌شناسی را آماده کند، گفت: موضوعات بحرانی دیگر همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی در دستور کار است.

وی گفت: وضعیت شهرک‌های صنعتی سیمین دشت و نور باید با جدیت پیگیری شود، بحران در شهرک‌های صنعتی موضوع حائز اهمیتی است.

فلاح نژاد بیان کرد: « انبار نفت » جزو اماکن حساس فردیس است که پیش از این مقرر شده بود جا به جا شود.

وی گفت: باید  اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت در دستورکار تمام نهادهای مرتبط قرار گیرد تا برنامه منسجمی در حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های زمان بحران داشته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه