English

بهره برداری از فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال ۹۹

نماینده عالی دولت در استان البرز از بهره برداری ‌‌فاز نخست قطار شهری کرج در ‌نیمه نخست سال ۹۹ خبر داد.

بهره برداری از فاز نخست قطار شهری کرج در نیمه اول سال ۹۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج گفت: این بازدیدها به صورت مستمر برای بررسی روند پیشرفت پروژه و خدا قوت گفتن به دست‌اندرکاران این امر، در دستور برنامه است.

وی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز نیز از فاز نخست قطار شهری کرج در ایستگاه طالقانی بازدید شد و در این شرایط سخت به لحاظ بودجه و اعتبار، پیمانکار مربوطه در قطار شهری کرج با قدرت مشغول کار است.

شهبازی با اشاره به بهره ‌برداری از پروژه قطار برقی کرج ـ هشتگرد گفت: این پروژه پس از سال‌ها انتظار با پیگیری‌های جدی استانی و جلب توجه ملی با حضور رئیس محترم جمهور افتتاح شد و اکنون در حال ارائه خدمات به مردم است، بنابراین با اهتمام ویژه‌ای در نظر داریم برای تکمیل قطار شهری کرج نیز همراهی و پیگیری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با علاقه و انگیزه بالایی برای تکمیل این پروژه وارد عمل شده‌اند.

استاندار البرز اضافه کرد: امید است براساس اعلام شهردار کرج و پیمانکار مربوطه در نیمه اول سال 99 شاهد بهره ‌برداری از فاز یک قطار شهری کرج باشیم.

شهردار کرج نیز در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز در راستای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج‌ عنوان کرد: تمامی تلاش ما این است که فاز یک قطار شهری کرج را در هفته دولت سال 99 به ایستگاه پایانی برسانیم.

کمالی‌زاده گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی استاندار البرز مقرر شد جلسه‌ای پیرامون بررسی منابع اعتباری قطار شهری در نهاد ریاست جمهوری داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی