English

اکبر بهنام جو:

عشایر از تسهیلات برای احداث واحد های مسکونی برخوردار می شود

استاندار اردبیل با بیان اینکه همه این اراضی به صورت سند دار خواهند بود اظهار کرد: ضمن اینکه طرح هادی و زیرساختهای روستایی در برنامه اجرا می باشد عشایر از تسهیلات برای احداث واحد های مسکونی نیز برخوردار خواهند شد.

 عشایر از تسهیلات برای احداث واحد های مسکونی  برخوردار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از پارس‌آباد، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل  در سفر به شهرستان پارس آباد به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران کل حوزه استانداری، جهاد کشاورزی، امور اراضی و بنیاد مسکن استان اردبیل وضعیت طرح ایجاد پایانه لجستیکی ریلی و شهرک مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان و پروژه‌های تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس‌آباد و تصفیه خانه فاضلاب روستای محمود آباد و واگذاری اراضی به عشایر محدوده نشین کشت و صنعت مغان و پارس را بررسی کرد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در جریان این سفر با اشاره به بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین و گلخانه 1600 هکتاری در منطقه اظهار داشت: ایجاد بارانداز و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک صنعتی مشترک، اقتصاد منطقه را متحول می‌کند و شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم می‌سازد.

وی افزود: احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی و فناورانه و زمینه سازی برای صادرات به بازار کشورهای حوزه قفقاز و روسیه تسهیل تولید و اشتغالزایی با میزان بالا از مهم‌ترین مزایای ایجاد بارانداز و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک صنعتی مشترک ایران و جنهوری آذربایجان است.

بهنامجو از قرارگیری 40 روستا در محدوده شرکت‌های کشت‌، صنعت و دامپروری مغان و پارس خبر داد و تصریح کرد: واگذاری اراضی و زمین‌های مسکونی بر اساس مصوبه هیات دولت در 19 روستا اجرا شده و هم اکنون تمام این روستاها ابقایی هستند.

وی بیان کرد: پس از ابلاغ مصوبه جدید هیات دولت بررسی ها در کمیته تحقیق و بررسی شهرستان آغاز و 3 هکتار اراضی به واجدین شرایط واگذار شده و به جوانان ساکن واجد شرایط نیز 500 متر مربع جهت احداث مسکونی زمین واگذار می گردد.

وی با بیان اینکه همه این اراضی به صورت سند دار خواهند بود اظهار کرد: ضمن اینکه طرح هادی و زیرساختهای روستایی در برنامه اجرا می باشد عشایر از تسهیلات برای احداث واحد های مسکونی نیز برخوردار خواهند شد.

گفتنی است در این دیدار عشایر اسناد و مدارک و مستندات مربوط به سکونت در منطقه را ارائه نمودند و مدیران کل جهاد کشاورزی و امور اراضی و بنیاد مسکن استان اردبیل نیز از برنامه های این ادارات کل برای عشایر این روستاها خبر دادند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه