English

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

شهادت در راه مردم و نظام، افتخار نیروهای مسلح است

سردار علی‌اکبر جاویدان گفت: نیروهای نظامی و انتظامی به‌عنوان سربازان ولایت آماده هرگونه جان‌فشانی در راه اسلام و انقلاب هستند و شهادت افتخار و آرزوی همه کارکنان نیروهای مسلح است.

شهادت در راه مردم و نظام، افتخار نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه هر اقدامی از سوی آمریکا با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح همراه خواهد بود، ابراز داشت: در ساعات ابتدایی بامداد امروز، از استان همیشه قهرمان کرمانشاه چندین فروند موشک به پایگاه عین الاسد که یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی رژیم تروریستی آمریکا است، شلیک شد.

وی ادامه داد: طبق اخبار رسیده در این حمله موفق، شمار بسیار زیادی از نیروهای آمریکایی کشته و زخمی شدند و بسیاری از تجهیزات آن‌ها نیز منهدم و از بین رفته است.

جاویدان تصریح کرد: طبق برخی اخبار رسیده پایگاهی که مورد هدف جمهوری اسلامی قرارگرفته همان پایگاهی است که پهپاد بدون سرنشین آمریکا از آن بلند شده و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حملات انتقام جویانه جمهوری اسلامی داشت، هم‌زمانی ساعتی بود که در آن سردار قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی گفت: این انتقام سخت که پیش از خاک‌سپاری حاج قاسم سلیمانی انجام شد، در واقع لبیک نیروهای مسلح و سپاه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص گرفتن انتقام سخت از آمریکا بود.

جاویدان با بیان اینکه آمریکا مجبور است این خفت و خواری را تحمل کند، گفت: خود آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که انجام هرگونه اقدام مشابه با سخت‌ترین پاسخ‌ها از سوی جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد بود و نیروهای مسلح در این راه با افتخار آماده شهادت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه