English

سرتیپ محمدرضا فلاح زاده؛

سنگرها را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: مردم جهان اسلام، مطمئن باشند که سنگرها را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد و به لطف خدا در ۲۰ سال آینده اسراییلی در کره خاکی وجود نخواهد داشت و آمریکای جنایتکار هم در آستانه فروپاشی قرار دارد.

سنگرها را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرتیپ محمدرضا فلاح زاده فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمنان اسلام بدانند که ملت ایران تحت امر امام خمینی (ره) در دهه پنجاه آمریکا را از ایران و سپس از منطقه بیرون کرد.

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: مردم جهان اسلام، مطمئن باشند که سنگرها را یکی پس از دیگری فتح خواهیم کرد و به لطف خدا در ۲۰ سال آینده اسراییلی در کره خاکی وجود نخواهد داشت و آمریکای جنایتکار هم در آستانه فروپاشی قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده نیروهای سپاه قدس با اشاره به محبوبیت بالای سردار سلیمانی در کشورهای مختلف خصوصا ایران،اظهار کرد: تواضع و افتادگی این سرباز فداکار اسلام زبانزد خاص و عام بود به عنوان مثال هر زمانی که نیروها قصد ملاقات با سردار را داشتند، بلند می‌شد دست او را می‌گرفت و به داخل چادر یا سنگر فرماندهی هدایت می‌کرد.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه اظهارکرد: تواضع، افتادگی، مردمداری و مردم یاری حاج قاسم سلیمانی ، این رزمنده مدافع حرم و دفاع مقدس را در دنیا ممتاز و جهانی کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، شجاعت عجیبی داشت و این شجاعت به نظرم عطیه الهی به این رزمنده اسلام بود اظهارکرد: زمانی که اطراف شهر حلب سوریه مانند چاهی در محاصره کامل دشمن قرار داشت، نخستین فردی که با بالگرد در آن منطقه فرود آمد، این سردار رشید اسلام بود که همه فکر می‌کردند دشمن او را به شهادت خواهد رساند.

فلاح زاده با بیان اینکه در عملیات نصر یا محرم در جنوب حلب، دشمن راه دسترسی به شهر را مسدود کرده بود، تصریح کرد: «سردار سلیمانی به من گفت، فلاح زاده ، برو مسیر را بررسی کنید، آیا می‌توانیم در فرودگاه حلب فرود بیاییم یا نه؟، رفتم ، منطقه را دقیقا بررسی کردم و گفتم به نظرم هنگام شب بتوانیم فرود را انجام دهیم ».

استاندار سابق یزد خاطرنشان کرد: در حالی‌که انتهای باند فرودگاه خط داعش بود، حاج قاسم سوار شد، بالا رفت و اوج گرفت تا موشک‌های دشمن به آنها اصابت نکند، در نهایت سردار سلیمانی با هواپیما در باند فرودگاه دمشق فرود آمد و محاصره را شکست.

 این جانباز دفاع مقدس و مدافع حرم ولایت در ادامه نشست یادشده اضافه کرد: زمانی که فرودگاه دمشق در محاصره  کامل و جاده فرودگاه و دمشق مسدود شده بود، سردار سلیمانی تعدادی از نیروهای زبده سپاه قدس را با خود همراه برد، درحالی‌که داعش مرتب به هواپیما شلیک می‌کرد، فرود آمدند و هنگام فرود، آنها را نیز هدف خمپاره ‌های متعدد قرار دادند و به عبارتی شاهد بارانی از خمپاره ها بودیم  که به خیر گذشت.

فلاح زاده تصریح کرد: وقتی سدالوعر در محاصره دشمن بود و جاده دسترسی آن نیز در کمین دشمن و تیر راس آنها قرار داشت، داعش تعدادی از بچه‌های حیدریون عراقی را دستگیر کرد و سر آنها را از تن جدا کرد که در آن زمان هم شهید حججی اسیر شد، سردار گفت، می‌خواهم بروم و به بچه‌های سدالوعر سری بزنم.

وی افزود: « به سردار عرض کردم جاده در تیر رس کمین دشمن قرار دارد، نمی‌توان از آن عبور کرد، گفت با بالگرد می‌رویم، گفتم، احتمال سقوط بالگرد هم زیاد است، اما حاج قاسم سلیمانی گفت، از هوا، زمین و از جناحین هم آتش ببارد باید بروم به بچه‌های مردم سری بزنیم.

سردار فلاح زاده در ادامه با بیان اینکه هیچ فردی نمی‌توانست مانع حرکت حاج قاسم  شود یادآور شد: در نهایت بالگردی آماده و سوار شدیم و مسیر هم طولانی بود و دیدم که سردار به داخل کابین خلبان رفت و بعد از بازگشت از من سووال کرد، این میگ ۲۳ در زیر پای ما متعلق به چه کسی است؟، گفتم متعلق به داعش است چون کسی دیگری اینجا حضور ندارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس در ادامه نشست یادشده اضافه کرد: دقیقاً از روی میگ ۲۳ رد شدیم که بعدها سردار گفت، « این فلاح زاده به راحتی و با خونسردی تمام می‌گوید، این‌ها متعلق به داعش است».

سردار فلاح زاده با بیان اینکه نخستین هواپیمایی که در « تدمر» فرود آمد، هواپیمای حامل سردار سلیمانی بود، تاکید کرد: سردار گفت، می خواهم در روز روشن با هواپیما وارد فرودگاه حلب شویم ، گفتم ،در روز احتمال اصابت موشک‌های داعش به هواپیما زیاد است، اما حاج قاسم رفت و محاصره را شکست و فرودگاه را باز کرد.

وی با اشاره به اینکه در منطقه، جبهه و یا خط مقدمی نبود که سردار از آن بازدید نکرده باشد یا سری به رزمندگان نزده باشد، گفت: روزی که ابوکمال آزاد شد و حاج قاسم به فرمانده معظم کل قوا نامه نوشت، زمانی که در خط مقدم جبهه با دوربین منطقه را رصد می کردیم، قناسه ای شلیک شد، سردار به اندازه ای سرش را پایین آورد و گلوله به بلوک سیمانی برخورد کرد و گرد و خاک بلند شد و به سر، صورت و چشم وی پاشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی از سال ۱۳۵۹ تا زمانی که آمریکا را در افغانستان و عراق ذلیل کرد و تا شروع جریان داعش و النصره و تکفیری‌ها، گمنام بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه