English

حجت‌الاسلام میثم فیاضی:

سردار سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود و پاسداری از اسلام، ولایتمداری و عشق به اهل بیت (ع) از خصوصیات بارز این شهید راه حق بود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود

 به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اجتماع بزرگ در میدان عالی قاپو این شهر در سوگ  سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بود و پاسداری از اسلام، ولایتمداری و عشق به اهل بیت (ع) از خصوصیات بارز این شهید راه حق بود.

وی ادادمه داد: همانطور که نام حسین (ع) روز به روز در دنیا تشعشع می‌کند نام سردار سلیمانی نیز اینچنین خواهد کرد چرا که تمامی حرکات و سکنات این شهید بزرگوار مانند مولایش برای رضای خدا بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهارداشت: سلیمانی نه با حرف بلکه در عمل و اهدای خون خود مانند علمدار کربلا پیمانش را با مولای خود امضا و وفاداریش را به آرمان‌های خود ثابت کرد.

فیاضی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان بود، اضافه‌کرد: این مرد الهی بارها و بارها خود را با شجاعت تمام به دل دشمنان زده بود و آرزوی شهادت داشت و در آخر هم به درجه شهادت رسید.

وی ادامه‌داد: همانطور که خون سیدالشهدا باعث ماندگاری اسلام ناب محمدی شد، بدون‌شک شهادت قاسم سلیمانی نیز باعث جاودانگی انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

سردار سلیمانی

خون بهای سردار قاسم سلیمانی نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد بود

 فیاضی با بیان اینکه خاک کفش پای سردار سلیمانی با ارزش‌تر از تمامی سیاستمداران آمریکایی است، افزود: دشمنان بدانند خون بهای سردار قاسم سلیمانی نابودی آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان با اشاره به اینکه شهادت یکی از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است، بیان‌کرد: شهادت این سردار بزرگ علاوه بر ایجاد اتحاد در داخل کشور باعث وحدت و همدلی مردم کشورهای اسلامی شده است.

فیاضی اظهارداشت: باید خون گریست چرا که امروز در جهان ناقضان حقوق بشر به دروغ مدعیان حقوق بشر شدند.

وی با اشاره به آواره شدن ۱۳ میلیون نفر و بریدن سر ۴۵۰ هزار نفر در سوریه در سال‌های اخیر بیان کرد: آنهایی دم از حقوق بشر می زنند که باعث شدند امروز در یمن هر ۱۱ دقیقه یک کودک بی‌گناه از گرسنگی جان دهد و بمیرد.

آمریکا هدفی جز استعمار و استثمار کشورهای دیگر ندارد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان اینکه‌ آمریکا هدفی جز استعمار و استثمار کشورهای دیگر ندارد، اضافه‌کرد: به شهادت رساندن سردار سلیمانی نشانه افول آمریکا در جهان است.

وی ادامه‌داد: امروز همه پیمان می‌بندیم که راه و آرمان سردار سلیمانی بیش از پیش با قوت و قدرت ادامه خواهد یافت و هزاران سردار سیلمانی از خون پاک این شهید رشید اسلام خواهد رویید.   

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه