English

در زمینه توسعه پژوهش و فناوری؛

آبفا آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند سند همکاری امضا کردند

در راستای توسعه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.

آبفا آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند سند همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جریان امضاء این سند همکاری با اشاره به نیازهای صنعت و محدودیت های ایجاد شده در جهت تامین تجهیزات تخصصی خواستار تعامل بیشتر با دانشگاه ها و مراکز علمی استان شد.

علیرضا ایمانلو تصریح کرد: شرکت آبفا آذربایجان شرقی آمادگی کامل برای همکاری های همه جانبه بویژه طرح های تحقیقاتی کاربردی با رویکرد حل مشکلات و معضلات صنعت را دارد.

ریاست دانشگاه صنعتی سهند نیز ضمن تشریح توانمندیها و ظرفیت های علمی این دانشگاه در بخش های مختلف به انجام پروژه های تحقیقاتی مهم و مشارکت در طرح های عظیم نفتی اشاره کرد و بر آمادگی کامل دانشگاه جهت ارایه فناوری های مورد نیاز صنعت تاکید کرد.

آبفا آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند سند همکاری امضا کردند

مصطفی قره باغی همچنین به تعداد 400 عنوان طرح تحقیقاتی انجام شده در دانشگاه اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر 45 مورد از این موارد در حال اجرا می باشد.

در ادامه بابالو به تشریح طرح کلینیک تخصصی آب و فاضلاب که در دانشگاه صنعتی سهند راه اندازی شده است اشاره کرد و گفت: در این کلینیک طرح ها از زمان اعلام نیازمندی تا معرفی فناوری مورد استفاده صنعت و تبدیل آن به طرح کاربردی پیگیری شده و تلاش بر آن است تا طرح مورد مطلوب صنعت اجرایی گردد.

در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه صنعتی سهند در حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امضا و بین مسوولان دو طرف مبادله گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه