English

سیدمحمد کاظمی شهرویی خبر داد؛

درگهان میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی

شهردار درگهان گفت: تور تک ستاره والیبال جهانی به میزبانی درگهان و با همکاری هیات والیبال هرمزگان و فدارسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می شود.

درگهان میزبان تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سیدمحمد کاظمی شهرویی شهردار درگهان گفت: تور تک ستاره والیبال جهانی به میزبانی درگهان و با همکاری هیات والیبال هرمزگان و فدارسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار می شود.

 شهردار درگهان ادامه داد: این مسابقات برای نخستین بار و با حضور ۲۵ تیم از کشورهای ایران (۹ تیم)، جمهوری چک (۲)، گامبیا (۱)، ژاپن (۳)، لاتویا (۱)، نروژ (۱)، لهستان (۴)، قطر (۲)، روسیه (۱) و صربستان (۱ تیم) برگزار می‌شود.

وی گفت: تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی از تاریخ  17 تا 29 ماه جاری در شهر درگهان برگزار می‌شود.

شهردار درگهان ادامه داد: تیم‌های خارجی روز ۱۵ و تیم‌های داوری ۱۴ دی‌ماه وارد درگهان و قشم می‌شوند که آمادگی و هماهنگی کامل برای میزبانی، اسکان و پذیرایی تیم‌ها و نفرات، توسط شهرداری درگهان و سایر ارگان‌ها ایجاد شده است

وی ضمن بیان اینکه مسابقات مقدماتی و گروهی تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی، از مرکز سیمای خلیج فارس به طور زنده پخش خواهد شد، خاطرنشان کرد: دو بازی رده‌بندی و فینال این مسابقات از شبکه سه سیما به طور زنده پخش خواهد شد.

کاظمی شهرویی اذعان داشت: برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی و فرهنگی نقش بسزایی در معرفی درگهان و توسعه اجتماعی و زیرساختی این شهر دارد که ما نیز در شهرداری درگهان برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر این اساس تنظیم کرده و پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: اکنون در کشور، درگهان به عنوان شهری تجاری بازرگانی برای گردشگران شناخته می‌شود، که با توجه به ظرفیت‌های کنونی و زیرساخت‌های موجود می‌توان این شهر را به عنوان قطبی ورزشی نیز مطرح کرد.

شهردار درگهان ادامه داد: این شهر تجربه موفق برگزاری تورهای داخلی والیبال ساحلی از جمله میزبانی فینال مسابقات کشوری و بزرگ‌ترین تور سه ستاره کشور را در کارنامه دارد.

وی بیان داشت: فرصت میزبانی تور تک ستاره جهانی در نوع خود برای شهرهایی همانند درگهان کم‌نظیر است که باید حداکثر استفاده از آن برای معرفی هر چه بیشتر درگهان را داشته باشیم.

سیدمحمد کاظمی شهرویی در پایان گفت: امیدواریم شهر درگهان را در سال‌های آینده به‌ عنوان پایگاه والیبال ساحلی جنوب کشور و شهری توانمند در زمینه برگزاری مسابقات و میزبانی اردوهای تیم‌های ملی والیبال ساحلی نام گذاری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه