English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تردد دریایی در تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد

طی ساعات بعدازظهر امروز (پنجشنبه 12 دی ماه) با افزایش باد شمال غربی توصیه می شود شناورهای سبک در تردد دریایی احتیاط کنند.

تردد دریایی در تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس با احتیاط صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز (پنجشنبه 12 دی ماه) تحت تاثیر ناپایداری های جوی در جنوب شرق کشور، در مناطق شرقی استان هرمزگان افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ در سایر نقاط استان طی امروز و فردا شرایط بارشی مهیا نیست و گذر ابر خواهیم داشت.

بنابر گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، در مناطق دریایی تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس طی ساعات بعدازظهر افزایش باد شمال غربی پیش بینی  می شود که توصیه می شود شناورهای سبک در تردد دریایی احتیاط کنند.

شایان ذکر است؛ روز جمعه در استان  مه صبحگاهی و افزایش ابر پیش بینی می شود، احتمال بارش خفیف در شرق استان دور از انتظار نخواهد بود، از میزان سرعت باد در مناطق دریایی کاسته خواهد شد.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی با توجه به افزایش رطوبت نسبی هوا، تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی دمای کمینه مورد انتظار است.

باید خاطرنشان کرد که از روز شنبه با نزدیکی یک موج بارشی جدید از سمت جنوب غرب به خلیج فارس، در استان افزایش بادهای جنوب شرقی و افزایش ابرناکی و طی روزهای یکشنبه تا اواسط دوشنبه  بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی استان پیش بینی می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه