English

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان:

تولید کنندگان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان گفت: تولیدکنندگان امروز باید در نقش رزمندگان در خطوط مقدم جنگ اقتصادی نقش آفرینی کنند.

تولید کنندگان رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، در راستای بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاران جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیرعامل منطقه ویژه، مدیرکل گمرکات استان قم، مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، مدیر گمرک و مدیر استاندارد سلفچگان  با فعالان اقتصادی مستقر در منطقه ویژه برگزار گردد.

در این جلسه طباطبایی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ضمن خیر مقدم به مسئولان و سرمایه گذاران گفت: عرصه تولید عرصه آسانی نیست. زمانی کشور درگیر جنگ فیزیکی بوده است و امروز هم به تعبیر مقام معظم رهبری کشور همچنان درگیر جنگ است اما جنگ اقتصادی و شما تولید کنندگان و فعالان اقتصادی رزمندگان خط مقدم این جبهه هستید. وی افزود: دستگا ههای مرتبط با منطقه ویژه، مانند گمرکات استان قم،  گمرک منطقه ویژه، استاندارد استان، استاندارد منطقه ویژه و سایر دستگاه های مرتبط، تاکنون همکاری خوبی داشته اند و همیشه همراه ما و سرمایه گذاران این منطقه بوده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

طباطبایی تشکیل این جلسه پرسش و پاسخ را در راستای رفع مسایل و مشکلات تولید کنندگان و فعالان اقتصادی مستقر در منطقه  ، اعلام کرد و گفت: در هر موردی در چارچوب قانون آنچه که در توان داریم بکار خواهیم بست تا مشکل را برطرف کنیم و هر کجا نیاز به پیگیری و بازگو کردن مسایل و مشکلات وجود داشته باشد تا به نتیجه برسد قطعا انجام خواهیم داد.

مدیرکل گمرکات استان قم نیز در سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از منطقه ویژه در میزبانی این جلسه موثر، گفت: در گمرک با یک سری مسایل و چالشهایی مواجه هستیم، اما این را فعالان اقتصادی بدانند که گمرک وضع کننده قانون نیست بلکه قوانینی که دولت و سایر مراجع قانون گذار تصویب می کند را باید اجرا نماید.وی با اشاره به سیستماتیک شدن کارهای گمرکی ضمن یادآوری این موضوع که کارها کمی پیچیده شده و به طبع مشکلاتی را بهمراه خود دارد، خواستار همکاری همه جانبه فعالان اقتصادی، مسئولین و مدیران در تبادل اطلاعات لازم برای کاهش هر چه بیشتر این مشکلات شد.

ایشان گفتند از سال 97 سیاست گمرک استان بر این بوده است که با مراجعه کنندگان هر دو ماه جلسه ای برگزار کند و تمامی موارد و مشکلاتی را که مراجعه کنندگان مطرح می کنند یادداشت و بررسی و تا جلسه بعد برطرف نماید. این رویه باعث گردید تا مشکلات در حدود 70 درصد حل و شاهد رضایت مراجعه کنندگان  باشیم.وی خطاب به فعالان اقتصادی گفت:ما در مقابل شما نیستیم بلکه در کنار شما هستیم و در تایید سخنان مدیر عامل منطقه ویژه،در خصوص پیگیری مواردی که حل آنها در توان استان نباشد،پیگیری و انعکاس مشکلات را به مسئولان کشوری و مرتبط تا حصول نتیجه را، از وظایف خود و مجموعه مربوطه دانست.

آوری فرد مدیر کل استاندار و تحقیقات صنعتی استان نیز ضمن تشکر از میزبانی منطقه ویژه و فرصت بدست آمده، گفت: تمامی اختیارات لازم را به مدیر استاندارد سلفچگان تفویض نموده ام تا مشکلی پیش روی فعالان بوجود نیاید. وی هدف از اینکار را عدم توقف کار در حوزه استاندارد، سهولت در انجام کارها و تسریع در حصول نتیجه امور سرمایه گذاران اعلام کرد.وی با اشاره به مشکلاتی که بین استاندارد با تولید کنندگان مواد سوختی بوجود آمده بود گفت:خوشبختانه با پیگیری های بعمل آمده طی روزهای گذشته نامه لغو بررسی از سوی استاندار از سوی دولت صادر واینکار بعهده شرکت نفت که در تخصص آنها می باشد واگذار شده است.

آوری فرد همچنین خواستار همکاری سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در ارزشیابی آزمایشگاه های همکار جهت ارائه خدمات بهترشد.

در ادامه سرمایه گذاران حاضر در جلسه به بیان مشکلات خود پرداختند و با توجه به نوع مواردی که مطرح می کردند مسئولین شرکت کننده در جلسه پاسخگوی آنها بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه