English

همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س)؛

پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) کلید خورد

پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و با امضای تفاهم نامه همکاری میان عوامل تولید این مجموعه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) کلید خورد.

پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج قم، جواد افشار پیش از ظهر امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) که در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به پژوهش و پیگیری 10 ساله برای این پروژه، اظهار کرد: قطعا این فاصله 10 ساله حکمتی در جهت تکمیل اطلاعات و پیشینه قوی‌تر بوده است.

وی با بیان اینکه تمام مردم حق دارند که از ابعاد و ویژگی‌های وجودی حضرت معصومه(س) آگاهی پیدا کنند، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم این حق را به خوبی بیان کنیم و به مردم معرفی کنیم.

کارگردان پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه از رهنمودهای تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این پروژه استفاده کرده‌ایم، معرفی کرد: ساخت این اثر با اهداف و رویکردهای مختلفی دنبال می‌شود و امیدواریم حمایت‌های لازم نیز در این راستا صورت بگیرد.

وی ادامه داد: این پروژه یک نگاه گذرا به دوران کودکی حضرت معصومه(س) داشته ولی اصل داستان به زمان هجرت ایشان باز می‌گردد.

افشار در پایان خاطرنشان کرد: حضرت موسی بن جعفر(ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) نیز در داستان این پروژه حضور دارند و در تلاش هستیم با استفاده از هنرمندان شاخص استانی و ملی یک پروژه در شان این عزیزان به اتمام برسانیم.

مجتبی امینی تهیه کننده این پروژه نیز در ادامه با اشاره به اینکه نگاه به این اثر فاخر از 10 سال پیش آغاز شده است، اظهار کرد: پژوهش‌ها در راستای این اثر فاخر توسط تیم تحقیقات در حدود 170 منبع و کتاب از 10 سال قبل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه یک تحقیقات جامع و کامل پیوست این پروژه است، عنوان کرد: امیدواریم با عنایت حضرت معصومه(س) بتوانیم یک اثر ماندگار و در شان این بانوی مکرمه را تقدیم سینمای داخلی و بین المللی کنیم.

تهیه کننده پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه سبک زندگی این بانو به نسل جوان منتقل و معرفی نشده است، مطرح کرد: تلاش ما بر این است که با یک نگاه استراتژیک به موضوع تاریخ زندگی حضرت معصومه(س) ارزش‌ها و سبک زندگی ایشان را به مخاطبین معرفی کنیم.

وی افزود: مراحل ساخت پیش تولید این پروژه بدلیل اینکه نیازمند دقت بسیاری است از سال آینده آغاز و امیدواریم تا سه سال آینده به اتمام برسد.

گفتنی است، در این نشست تفاهم‌نامه همکاری میان عوامل تولید این پروژه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز امضا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه