English

شهردار اصفهان اعلام کرد:

بیمه آتش سوزی ۱۰۰۰ مسجد در شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: 1000 مسجد شهر اصفهان توسط شهرداری بیمه آتش سوزی شده است.

بیمه آتش سوزی 1000 مسجد در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی بیان داشت: 1005 مسجد در اصفهان وجود دارد که هزار مورد از این مساجد توسط شهرداری اصفهان  بیمه آتش سوزی شده است.

وی با این وجود سیاست شهرداری اصفهان در ارتباط با مساجد متفاوت است، 500 هیات مذهبی در شهر اصفهان وجود دارد که 106 مورد آنها در منطقه سه قرار دارد، همچنین در منطقه سه 241 مسجد ، 130 مدرسه، بیش از 15 حوزه علمیه، دو حوزه علمیه مخصوص بانوان و تعداد زیادی کانون فرهنگی وجود دارد؛ بنابراین جا دارد این مراکز فرهنگی نه تنها مسائل فرهنگی این منطقه را حل کرده بلکه کانون انتشار و نشر مکاتب اصیل به شهر اصفهان و همه نقاط ایران باشد. 

قدرت اله نوروزی تاکید کرد: منطقه سه با وجود داشتن چنین پایگاه های قدرتمند مذهبی، برجسته ترین هیات های مذهبی، مدارس و مراکز علمی و وجود علما و اساتید نباید دچار آسیب های اجتماعی سایر مناطق حاشیه ای شهر اصفهان باشد. این مسئولیت متوجه تک تک مدیران و مسئولین فرهنگی مذهبی شهر است، شهرداری نیاز دارد در بخش نرم افزاری از این مراکز کمک بگیرد زیرا این منطقه دارای چنین ظرفیتی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه وجود این میزان از مراکز فرهنگی و علمی متعدد باید بتواند بر مسائل و آسیب های این منطقه غلبه کند، گفت: اگر در چنین منطقه ای با چنین ظرفیت هایی هم آسیب های اجتماعی وجود دارد، اخطاری است به همه ما مسئولین، حوزه های علمیه، معلمان، فرهنگیان، دانشگاهیان و همه کسانی که در این کانون مرکزی شهر زندگی می کنند. رفع این مشکلات، وظیفه همه ما است و هر که آگاه تر است، مسئول تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه