English

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد:

ارائه ۲۳ خدمت به مشترکین آبفا از طریق سامانه ۱۵۲۲

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفا استان اصفهان از ارائه ۲۳ خدمت از طریق سامانه ۱۵۲۲ از طریق 9 کلید به مشترکین خبر داد.

ارائه ۲۳ خدمت به مشترکین آبفا از طریق سامانه ۱۵۲۲

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا رضایی در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در اصفهان گفت: درحال حاضر سامانه 1522 با ۹ کلید، خدمات متفاوتی به مشترکان ارائه می کند.

وی گفت: پرداخت قبض الکترونیکی، خرید انشعاب آب یا فاضلاب، خدمات پس از فروش که شامل ۲۳ خدمت است، رسیدگی به قبوض آب بهاء رسیدگی به درخواست های قبلی و ارتباط با اپراتور، درخواست لوازم کاهنده و اعلام شماره تلفن باتوجه به حذف قبوض خدماتی است که در این سامانه تعریف شده است.

رضایی درخصوص سامانه هوشمند ۱۵۲۲ ، درخصوص اهمیت این سامانه، گفت: ۹۲ شهر داریم که در این مرکز ۲۰ نفر کل خدمات را به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می کند.

وی با اشاره به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترکی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دارد، گفت: حدود ۸ سال پیش تمام بایگانی ها را به الکترونیک تبدیل کردیم، به طوری که در حادثه اخیری که در بهارستان اتفاق افتاد هیچ پرونده ای از بین نرفت و خدمات ما یک روز هم تاخیر نیفتاد و مردم از طریق این سامانه خدمات خود را دریافت می کردند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به دستورالعملی که سال ۹۴ به شرکت های آب و فاضلاب مبنی بر خدمات غیرحضوری ابلاغ شد، تصریح کرد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان کارگروهی در شرکت تشکیل داد که در این راستا اقداماتی صورت گرفت، ازجمله راه اندازی سامانه ۱۵۲۲ که هدف آن کاهش کاهش ترافیک، آلودگی هوا، اتلاف وقت مشترکان و دلایل دیگر است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر این سامانه با ۹ کلید، خدمات متفاوتی به مشترکان ارائه می کند، گفت: پرداخت قبض الکترونیکی، خرید انشعاب آب یا فاضلاب، خدمات پس از فروش که شامل ۲۳ خدمت است، رسیدگی به قبوض آب بها، رسیدگی به درخواست های قبلی و ارتباط با اپراتور، درخواست لوازم کاهنده و اعلام شماره تلفن باتوجه به حذف قبوض خدماتی است که در این سامانه تعریف شده است.

 رضایی با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۶ هزار تماس داشته ایم که زمان صرفه جویی ۹۰ دقیقه حساب شده است، اعلام کرد: میانگین مکالمات حداقل روی ۴ دقیقه درنظر گرفته شد، براین اساس صرفه جویی در ۶ و نیم میلیون ساعت، ۵۴ میلیون کیلومتر رفت و آمد و ۵.۴ میلیون لیتر در بنزین (با احتساب هر لیتر بنزین هزار تومان) حاصل شد.

رضایی با اعلام اینکه نقشه راه برای سال ۹۹ در حوزه امور مشترکین آماده است، گفت: در سال آینده قرائت از راه دور را عملیاتی خواهیم کرد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همچنین یکی از اقدامات انجام شده را هوشمندسازی سامانه 1522 به صورت ۲۴ ساعته اعلام و تصریح کرد: ۴۴ هزار تماس طی دو ماه و از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۸ صبح روز بعد از دست می دادیم. براین اساس برنامه ریزی کردیم و هم اکنون اگر مشترکین ۲ نیمه شب هم تماس بگیرند سامانه فعال است و خدمات را ارائه می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی