English

به میزبانی اصفهان انجام شد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور

اولین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب با حضور معاون وزیر نیرو در امور آبفا و دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در دانشکده آب و برق وزارت نیرو در اصفهان آغاز شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اولین دوره مسابقات کشوری مهارت های فنی و تخصصی شرکتهای آب و فاضلاب کشور با حضور ۱۶8 نفر در قالب ۷۰ تیم از 31 استان کشور به مدت دو روز در اصفهان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب افزایش سطح مهارت و دانش افزایی در سطوح‌مختلف مجموعه های آب و فاضلاب، توسعه مشارکت جمعی و پرورش نیروی انسانی جهت افزایش سرعت، دقت و کیفیت و ارتقا کیفیت خدمات می باشد.

معاون امور آب و آبفا وزیر نیرو در مراسم آغاز اولین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: این رویداد در اصفهان برای نخستین بار است که به این شکل در کشور برگزار می شود و مبتنی بر مهارت می باشد.

قاسم تقی زاده خامسی بیان کرد: مهارت تنها دانش نیست بلکه با تمرین و تجربه به دست می‌آید.

قاسم تقی زاده خامسی افزود: رویدادی که امروز در اصفهان آغاز شد، نخستین مسابقاتی است که به این شکل در کشور برگزار می شود و مبتنی بر مهارت کار است.

وی ادامه داد:  اولین رویداد مهارت 70 سال پیش با مشارکت اسپانیا و پرتغال در دنیا برگزار شد و چهل و پنجمین دوره آن در کازان روسیه برگزار و دوره بعد در سال 2021 میلادی  در شانگهای چین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در اصفهان با اشاره به قدمت بیش از نیم قرن از فعالیت آبفا اصفهان در کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان پایه گذار صنعت آبفا در کشور محسوب می شود.

هاشم امینی بیان داشت: با توجه به تجربه فعالان این صنعت در استان اصفهان انتظار می رود با کسب مهارت های فنی و تخصصی بیش از گذشته در زمینه خدمت رسانی به مردم اقدام نمایند.

وی با اشاره به تخصص و مهارت فعالان صنعت آبفا در اصفهان افزود: در حال حاضر فعالان عرصه صنعت آبفا در اصفهان در بسیاری از زمینه ها در کشور پیشرو هستند که در این میان می توان به حضور  موثر آنان در مهار حوادث غیر مترقبه در نقاط مختلف کشور اشاره کرد.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات ادامه داد: بیش از ۱۶۷ شرکت کننده در قالب ۷۰ تیم مجموعه های آب و فاظلاب از ۳۱ استان کشوردراین دوره از مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

هاشم امینی بیان داشت: در نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب در اصفهان 70تیم مجموعه های شرکت آب و فاضلاب کشور درزمینه هایی از جمله عیب یابی مدارهای فرمان ،تعمیرات خطوط لوله آب و فاظلاب، نصب انشعابات با هم رقابت می کنند.

رئیس کمیته اجرایی مسابقات ادامه داد: دراین دوره از مسابقات سه هزار و ۱۰۹ شرکت کننده در قالب یک‌هزار و ۲۹۵ تیم در سطح استانی برگزار گردید که در نهایت ۱۶۸ نفر در قالب ۷۰ تیم به سطح کشوری مسابقات مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب راه یافتند.

امینی با اشاره به اینکه ‌این مسابقات در 5 بخش برگزار می شود، گفت: افرادی که توانایی‌های خود را در این بخش ها اثبات کنند به مسابقات جهانی راه پیدا می کنند.

امینی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب افزایش سطح مهارت و دانش افزایی در سطوح‌مختلف مجموعه های آب و فاضلاب و حرکت به سمت ظرفیت سازی در حوزه نیروی انسانی و ارتقا کیفیت خدمات می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در پایان گفت: در مرحله استانی نخستین دوره مسابقات کشوری مهارت‌های فنی تخصصی شرکت های آب و فاضلاب کشور سه هزار و ۱۰۹ نفر در قالب یک هزار و ۲۹۵ تیم شرکت کردند و در نهایت ۷۰ تیم به مرحله نهایی راه یافتند که به مدت 2 روز در اصفهان به رقابت می پردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی