English

استاندار اصفهان:

وفاق ملی و نشاط اجتماعی در جامعه باید بیشتر شود

استاندار اصفهان گفت: باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد.

وفاق ملی و نشاط اجتماعی در جامعه باید بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده  بیان کرد:باید وفاق ملی و نشاط اجتماعی بیشتر شود تا جامعه به اهداف متعالی خود نزدیک تر گردد اما در حال حاضر بیش از هر چیز نیازمند ایجاد ساختاری مشخص با مدیریت واحد در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی هستیم.

وی اظهار داشت: بهبود رتبه استان اصفهان در حوزه مشارکت و سرمایه های اجتماعی باعث خرسندی است اما باید در خصوص مسائل اجتماعی استان ریشه یابی عمیق و کارشناسی کرد چراکه این مسائل از یکدیگر جدا نمی شوند.

مقام ارشد استان افزود: زیرساخت های خوبی در بین مردم متدین و متعهد استان وجود دارد که می توان با تکیه بر اخلاق و ایمان از آنها در جهت حل معضلات اجتماعی با نگرشی واحد بهره ببریم.

عباس رضایی با اشاره به ارائه طرح جامع سلامت اجتماعی و نقش و جایگاه هنر در مسائل اجتناعی تاکید کرد تاکید کرد: باید تعریف مشخصی از هنر و هنرمند در استان اصفهان ارائه شود.

استاندار اصفهان تولید محصولات فرهنگی فاخر و بازی های متنوع و متناسب با گروه های مختلف سنی را گمشده فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: فضاهای بسیاری همچون مدارس و مطب پزشکان برای کار فرهنگی وجود دارد چراکه مردم ساعاتی را به انتظار در آنجا سپری می کنند و در این مدت می توان با ارائه کتاب و دیگر محصولات فرهنگی، گام های مثبتی در جهت ارتقای سرمایه های اجتماعی برداشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه