English

استاندار اصفهان:

جایگاه ایران و اصفهان باید در حوزه سرمایه گذاری ارتقا یابد

استاندار اصفهان گفت: جایگاه ایران و اصفهان باید در حوزه سرمایه گذاری ارتقا یابد و در همین راستا روند جذب سرمایه گذاری خارجی نیز باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

جایگاه ایران و اصفهان باید در حوزه سرمایه گذاری ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در هشتاد و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان همچنین خواستار تشکیل کمیته ای توسط مدیران اجرایی به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران استان و  تشکیل پنجره واحد مجازی در این خصوص شد و افزود: جایگاه ایران و اصفهان باید در حوزه سرمایه گذاری ارتقا یابد و در همین راستا روند جذب سرمایه گذاری خارجی نیز باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: بر اساس گزارش های ارائه شده، وضعیت استان اصفهان در حوزه های مختلف در سال جاری رو به بهبود بوده و این امر حاصل همراهی و هماهنگی دستگاه های مختلف اجرایی استان است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه گفت: امروز به دلیل اهمیت تعامل سازنده میان صنعت و دانشگاه و به مناسبت هفته پژوهش، امضای تفاهم نامه میان سه دانشگاه و سه شرکت صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

مسعود گلشیرازی تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی صنعت را، برقراری جریان دانش در واحدهای اقتصادی و صنایع دانست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در اصفهان متولی واحدی ندارد، خواستار برنامه ریزی مناسب در این زمینه و مشخص شدن سهم بخش های دولتی و خصوصی در سرمایه گذاری برای سال آینده شد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه با همت مدیران دستگاه های اجرایی، روند اصفهان از شیب منفی در شاخص های کسب و کار در سال جاری خارج شده است، گفت: با وجود این، لازم است این روند در بدنه اجرایی استان حفظ شود تا به روحیه بخشی در بدنه اقتصادی استان منجر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه