English

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

۱۷ پروژه ورزشی در سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح 130 پروژه ورزشی در دولت تدبیر و امید در کردستان خبر داد و گفت: 9 پروژه ورزشی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

17 پروژه ورزشی در سال 98 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حامد جولائی در گفت و گو با رسانه های کردستان اظهار داشت: از سال 92 تاکنون 130 پروژه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: عمده این پروژه ها شامل استخر، سالن چند منظوره سقف بلند، سالن سقف کوتاه، زمین چمن مصنوعی و طبیعی، و زمین های روباز ورزشی است.

وی در خصوص احداث زمین های مینی فوتبال نیز گفت: در دو سال گذشته فرآیند احداث زمین چمن مصنوعی در استان کردستان سرعت قابل توجهی به خود گرفته است و بالغ بر 13 زمین چمن مصنوعی در روستاها و سطح استان به بهره برداری رسیده یا درحال احداث و تکمیل شدن است.

جولائی گفت: سه زمین چمن مصنوعی در سنندج و یک زمین در سقز تاکنون به بهره برداری رسیده است و چهار زمین دیگر نیز در شهرستان های بانه، سروآباد و مریوان در حال احداث است.

وی اظهار داشت: پنج پروژه زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بلبر، نسل، سلین، قلعه جی و درکی تعریف شده است که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اشاره ای به پروژه های قابل افتتاح در سال 98 کرد و گفت: تا کنون هفت پروژه در سال 98 افتتاح شده است و 9 پروژه دیگر نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

جولائی به افتتاح سالن شش هزار نفری مجموعه 22 گولان سنندج در سال جاری اشاره کرد و افزود، این پروژه با دارا بودن ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی می تواند کمک بزرگی به برگزاری تعداد زیادی از رقابت های مهم ورزشی نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه