English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان اعلام کرد

پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان کمک‌هزینه اجاره به نیازمندان در اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان از پرداخت بیش از 3میلیارد تومان در ۹ ماهه سال جاری برای حمایت از خانواده های نیازمند اجاره‌نشین در اصفهان خبر داد.

پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان کمک‌هزینه اجاره به نیازمندان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی اظهار کرد: بیش از سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان برای حمایت از ۱۴ هزار و ۶۶۲ خانوار نیازمند اجاره‌نشین در قالب کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن توسط کمیته امداد اصفهان پرداخت شد.

 وی بابیان اینکه هزینه‌های مربوط به مسکن سهم بزرگی از سبد مخارج خانوارهای نیازمند شهری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کمک به تأمین مسکن و سرپناه مناسب برای نیازمندان، کمک به توانمندی و عزتمندی آن‌هاست.

بنایی خرید و احداث مسکن مناسب برای نیازمندان در شهرها را با مشکلات زیادی مواجه دانست و گفت: در این شرایط حمایت از مددجویان از راه پرداخت کمک‌هزینه اجاره ماهیانه و همچنین مشارکت در تأمین ودیعه مسکن، عملی‌تر و سریع‌تر است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۶۶۲ خانوار از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اجاره نشین هستند، تأکید کرد:  بیش از سه میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان در ۹ ماهه سال ۹۸ در قالب کمک هزینه اجاره و کمک به تأمین ودیعه در اختیار این خانوارها قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان خرید و ساخت مسکن مناسب در بسیاری از نقاط کلانشهرهایی مانند اصفهان را سخت و پرهزینه توصیف کرد و گفت: محدودیت منابع باعث می شود که برای حمایت مؤثر از این نیازمندان و جلوگیری از گسترش شدت فقر، ارائه تسهیلات مرتبط با سکونت استیجاری ضروری باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه