English

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان اعلام کرد

احداث ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده در سمیرم

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان ازاحداث ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده در سمیرم خبر داد.

احداث ۱۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده در سمیرم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان گفت: با همکاری کمیته امداد استان اصفهان و خیران منزل مسکونی ۱۲۰ خانوار نیازمند سمیرم آسیب دیده در سیلاب‌های بهار امسال بازسازی و احداث شد.

وی ادامه داد: برای هم‌افزایی در روند بازسازی و احداث ۱۲۰ واحد مسکن مددجویی آسیب‌دیده با انجمن خیریه مسکن‌ساز مهر تفاهم‌نامه همکاری امضا شد که بر اساس آن این خیریه یک میلیارد تومان به ساخت منازل مسکونی این نیازمندان کمک می‌کند.

زارعان بابیان اینکه تاکنون عملیات بازسازی و ساخت ۹۶ واحد مسکونی مددجویی شروع‌شده است، گفت: تاکنون به هر خانوار ۱۷ میلیون تومان کمک بلاعوض از محل اعتبارات ستاد حوادث غیرمترقبه و همچنین ۲ تن سیمان از محل عنایات مقام معظم رهبری پرداخت‌ شده است و مابقی هزینه‌های مربوط به ساخت نیز باهم افزایی کمیته امداد، خیران و نیکوکاران تأمین خواهد شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان یادآور شد:علاوه بر بازسازی و احداث منازل مددجویی آسیب‌دیده تاکنون ۶۰۰ میلیون تومان لوازم ضروری زندگی نیز به این خانوارها اهدا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه