English

سرهنگ مجد صالح پور اعلام کرد؛

محدودیت های ترافیکی ۹ دی ماه در بندرعباس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم 9 دی ماه، محدودیت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در بندرعباس مرکز این استان اتخاذ و اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی 9 دی ماه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مجد صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم 9 دی ماه، محدودیت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در بندرعباس مرکز این استان اتخاذ و اعلام کرد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم تجمع بصیرتی 9دیماه در بندرعباس از ساعت 9صبح این روز در میدان انقلاب و جنب هتل هرمز برگزار می شود.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی ویژه این مسیر از ساعت شش صبح تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح، محدودیت توقف از میدان ابوذر به سمت هتل هرمز و چهار راه مطهری تا میدان انقلاب و همچنین تمام مسیرهای منتهی به این خیابان، اجرا خواهد شد و از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم در این مسیر محدودیت تردد وجود دارد.

سرهنگ صالح پور با تأکید بر تعامل شهروندان با پلیس به منظور رعایت این محدودیت‌ها، گفت: مردم جهت تردد از مسیرهای جایگزین مانند بلوار شهید چمران، بلوار شهید حقانی، بلوار ناصر و بلوار ساحلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور هرمزگان به تمام رانندگان توصیه کرد: از مسدودکردن خیابان‌ها و پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری و با مجموعه راهور که جهت روان سازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسم مستقر هستند، همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه