English

قدمی:

محور سوادکوه مسدود شد / کندوان جمعه ۱ آذر یکطرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر محور سوادکوه به‌دلیل شدت برف و بوران مسدود شد و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

محور سوادکوه مسدود شد / کندوان جمعه ۱ آذر یکطرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران درخصوص  وضعیت جوی محورهای مازندران باتوجه به بارش برف و باران گفت: درحال حاضر محور سوادکوه به‌دلیل شدت برف و بوران مسدود شد و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره با بارش برف و لغزنده بودن محورهای کندوان، هراز و کیاسر، افزود: تردد خودروها در این محورها به کندی درحال انجام تست.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین تردد خودروها در تمامی محورهای استان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

این مسوول با اعلام اینکه کماکان تاکید پلیس پرهیز از سفرهای غیرضروری است، خاطرنشان کرد: هر لحظه احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که لازم است رانندگان هشدارها را جدی بگیرند.

قدمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پایانی هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه