English

رییس مرکز ومطالعات امنیت سپاه خبر داد:

ورود بیش از ۱۰۰۰ قبضه سلاح به شهرهای کشور در اغتشاشات اخیر

رییس مرکز ومطالعات امنیت سپاه گفت: ورود بیش از1000قبضه سلاح برای به راه انداختن جنگ داخلی از نقشه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود.

ورود بیش از 1000 قبضه سلاح به شهرهای کشور در اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، سردار سرتیپ حسن رستگار پناه  در جمع جوانان مومن و انقلابی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: سیستم‌های عملیات روانی غرب و معاندان نظام یک هدف کلی را دنبال می‌کنند تا نظام را با چالش‌های مختلف در افکار عمومی معرفی کنند.دشمن خیلی هنرمندانه با ما برخورد می‌کند ولی سپاه پاسداران‌‌ همان دیدگاه امام(س) را دنبال می‌کند و یک سازمان انقلابی به صورت فراجناحی گسترش اندیشه‌های انقلاب را به پیش می‌برد.

وی با بیان این مطلب که  سپاه امسال با سپاه سال ۵۷ متفاوت شده است، افزود:  سپاه پاسداران  به دنبال روش‌های صحیح و بهتر برای حفظ ارزش‌های انقلاب  اسلامی و به دنبال نقش آفرینی در بحث‌های فرهنگی است.

رستگار پناه ادامه داد:  بحث‌هایی که مطرح می‌شود هم کار دشمنان انقلاب است و آن‌ها سعی دارند مشکلات جزئی را بزرگ کنند؛دشمن دنبال ضربه زدن است حتی به وسیله افرادی که بتوانند اغتشاش ایجاد کنند و برای این کار از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنند.

رییس مرکزو مطالعات امنیت سپاه با توضیح اقدامات افراد آشوبگر به بیان اعمال آنان پرداخت و بیان کرد: دشمنان همیشه بدنبال نقشه کشی برای راه اندازی جنگ داخلی بوده و هستند همانطور که در آشوب های اخیر بیش از 1000قبضه سلاح وارد شهرهای کشور کرد تا بلکه بتواند جنگ داخلی به راه بیندازد.

وی از وحشیگری و خشن برخورد کردن گروه های آشوبگر خبر داد و گفت: آنها با اینگونه برخوردها قصد زیر سوال بردن عفت وپاکدامنی مردم مومن و متعهد را داشتند که خوشبختانه با سیاست های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و زیرکی ایشان این قائله ظرف چهل و هشت ساعت خاتمه یافت.

رستگار پناه ابراز امیدواری کرد:  این مشکلات از پیچ های خطرناک انقلاب است و امید آن می رود که با همت و صداقت مردم این مشکلات نیز پشت سر گذاشته شود.

وی یکی دیگر از این پیچ ها را پیش رو دانستن انتخابات مجلس برشمرد و اضافه کرد: باید مراقب تئوری های  ازپیش تعیین شده دشمن در این زمینه باشیم ؛ دشمنان انقلاب اسلامی اتاق فکری متشکل از امریکا و اسراییل و انگلیس داده اند که عربستان سعودی پشتوانه مالی آن را بر عهده گرفته است.

رییس مرکز مطالعات و امنیت سپاه برای به دام نیفتادن در این تئوری ها سرلوحه قرار دادن شاخص های امام راحل (ره) و رهبری حکیم را کاربردی ترین عامل دانست و ادامه داد: افرادی که برای نمایندگی کاندید و انتخاب می شوند باید یک سری ویژگی ها را داشته باشند.

وی اصلی ترین شاخص و ویژگی را ساده زیستی افراد منتخب برشمرد و تصریح کرد: شناخت روز مرگیهای مردم و شرایط موجود باید دعدغه فرد منتخب باشد.

رستگار پناه تاکید کرد: ترجیح منافع جمع و ملت بر منافع شخصی در اولویت باشد علاوه بر آنکه شخص مورد نظر تجربه کاری و آشنایی با قوانین مجلس را هم بداند.

وی صداقت همراه با پایبندی به اصول اخلاقی را از مهم ترین شاخصه های فرد منتخب دانست و اظهار کرد: داشتن روحیه تعهد و تقید به انقلاب اسلامی لازمه های یک نماینده منتخب است.

رییس مرکزو مطالعات امنیت سپاه در پایان خاطر نشان کرد: کاندیداها باید در تصمیم گیریها موضع شفاف داشته وهیچگونه وابستگی اقتصادی به هیچ طیف و گروه خاصی نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه