English

با حضورمعاون آموزش سازمان نهضت سوادآموزی کشور؛

کمیته امداد اصفهان برای ارتقای سوادآموزی تقدیر شد

با حضور معاون آموزش سازمان نهضت سوادآموزی کشور از تلاش‌های کمیته امداد استان اصفهان برای ارتقا عملکرد و بهبود سوادآموزی تقدیر شد.

کمیته امداد اصفهان برای ارتقای سوادآموزی تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد برای ارتقا عملکرد و بهبود سوادآموزی استان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی و منطقه‌ای برای شناسایی، جذب و آموزش افراد بی‌سواد و تعمیق و تحکیم سواد و ارتقا دانش و مهارت‌های زندگی ازجمله مهم‌ترین موازین آموزش‌وپرورش برای سنجش عملکرد دستگاه‌های مختلف در این زمینه بود که خوشبختانه کمیته امداد استان اصفهان در این زمینه جایگاه مناسبی را کسب کرد.

زارع بیان کرد:توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی خانوارهای نیازمند ازجمله اهداف مهم کمیته امداد است که تلاش برای گسترش سوادآموزی یکی از پیش‌نیازهای اساسی برای تحقق این هدف کلان است.

وی به امضای تفاهم‌نامه همکاری در اسفندماه سال ۹۶ درزمینهٔ سوادآموزی مددجویان بازمانده از تحصیل با اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در آن تفاهم‌نامه کمیته امداد اصفهان متعهد به ثبت و شناسایی مددجویان بی‌سواد و کم‌سواد گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال، ارائه فضاهای آموزشی برای اجرای برنامه‌های سوادآموزی و برگزاری جشنواره‌ها و مراسم فرهنگی ویژهٔ سواد آموزان جامعه هدف شد و رضایت اداره کل آموزش‌وپرورش به‌عنوان دستگاه متولی از کمیته امداد در این زمینه از نشانه‌های اهتمام بالای این نهاد به اجرای تعهداتی است که در مسیر پیشرفت جامعه تحت حمایت خود پذیرفته است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با ابراز امیدواری نسبت به ریشه‌کنی بی‌سوادی در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: با استفاده از توان همه دستگاه‌ها می‌توان به این مهم دست‌یافت و پس‌از آن تلاش‌ها را بر مهارت‌آموزی و توانمندسازی مددجویان متمرکز کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی