English

اهداء قرآن دست‌نویس مددجوی اصفهانی به آستان مبارک حضرت معصومه (س)

مددجوی هنرمند اصفهانی با حضور در شهر مقدس قم یک جلد قرآن خطی نفیس به آستان مبارک حضرت معصومه (س) اهدا کرد.

اهداء قرآن دست‌نویس مددجوی اصفهانی به آستان مبارک حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مددجوی هنرمند اصفهانی با حضور در شهر مقدس قم یک جلد قرآن خطی نفیس به آستان مبارک حضرت معصومه (س) اهدا کرد.

این هنرمند خطاط بابیان اینکه تاکنون دو جلد قرآن نفیس به خط خود را به بارگاه ملکوتی سیدالشهدا (ع) و امام رضا (ع) اهدا کرده است، گفت: این سومین قرآنی است که پیشکش ساحت مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت می‌کنم و بزرگ‌ترین آرزویم این است که قبل از مرگ توفیق کتابت و اهدای قرآن به محضر همه ائمه را داشته باشم.

این مددجوی ۷۳ ساله با اعلام اینکه نزدیک به ۲۰ سال است که با قرآن مأنوس شده‌ام، گفت: احساس می‌کنم که پنجاه سال از عمرم قبل از اهتمام به هنر خطاطی و کتابت کلام‌الله، هدررفته است.

وی که تا پیش از ازکارافتادگی اوضاع مالی خوبی داشته است بابیان اینکه اکنون به‌جز مستمری کمیته امداد و کمک خویشان و فرزندان منبع درآمد دیگری ندارد، گفت: امیدوارم با کمک خیران و هنرمندان عزیز اصفهانی امکان ارائه آثار و تابلوهای خطی خود را در نمایشگاه‌ها و گالری‌های هنری بدست آورده و همچنین بتوانم با برگزاری کلاس‌های آموزشی به علاقه‌مندان آموزش خط بدهم.

شایسته ذکر است؛ علاقه‌مندان به آثار خطاطی و تابلوهای خطی مذهبی می‌توانند برای هماهنگی جهت مشاهده و خرید آثار این هنرمند به اداره منطقه پنج کمیته امداد اصفهان واقع در خیابان لاله جنوبی، جنب دارالشفای فاطمیه مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه