English

سرهنگ صادق رضا دوست مطرح کرد؛

کیک های آلوده به قرص سناریویی به منظور ضربه زدن به صنایع کشور

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی در ارتباط با کیک های آلوده به قرص گفت: این اقدام یک عملیات روانی از سوی دشمنان نظام و سناریوسازی به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به صنایع داخلی کشور است.

کیک های آلوده به قرص سناریویی به منظور ضربه زدن به صنایع کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ صادق رضا دوست رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی در ارتباط با قرص های مشکوک در کیک های خوراکی اذعان داشت: این اقدام بیشتر شبیه به یک عملیات روانی از سوی دشمنان نظام و سناریوسازی به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به صنایع داخلی کشور است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گفت: روز 13 آبان ماه سال جاری، تصاویری مربوط به جاسازی قرص در محصولات خوراکی بسته بندی شده (کیک های خوراکی؛ در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی) منتشر و به سرعت در فضای مجازی باز نشر و این امر موجب تشویش اذهان عمومی، نگرانی خانواده ها و جامعه شد و موضوع سریعا از طریق سازمان های مربوطه  موردپیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این در حالی است که برابر ارزیابی های به دست آمده و اعلام آزمایشگاه مرکزی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا قرص های مکشوفه در کیک ها حالت سمی و ماده ممنوعه نداشته و از نوع هیوسین و هیدروکسی زین بوده که در بوفه های برخی مدارس و فروشگاه های نزدیک به آن ها توزیع شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تصریح کرد: تحقیقات نشان می دهد موضوع توزیع کیک های آلوده به قرص در کشور سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موضوع پیش آمده و یک عملیات روانی و سناریوسازی به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به صنایع داخلی کشور است.

سرهنگ رضا دوست همچنین عنوان کرد: در فرایند تولید با توجه به اینکه اقلام خوراکی در دمای حرارتی بالا قرار می گیرند، بنابراین امکان قرار دادن قرص در چرخه مراحل تولید وجود ندارد و در صورت این کار قرص یا هر داروی دیگری با مواد خوراکی محلول گشته و قابل رویت نیست.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ادامه داد: از طرفی تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی دال بر آلوده بودن کیک ها در خط تولید مراکز تولیدی و کارخانجات به دست نیامده و شواهد و قرائن نشان دهنده دخالت عوامل انسانی در چرخه عرضه و توزیع است.

وی در خصوص رسیدگی به موضوع کیک های آلوده به قرص، تاکید کرد: در این راستا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شناسایی عاملان و مسببین اتفاق پیش آمده در استان های کشور را با همکاری دستگاه قضائی و سایر سازمان های ذیربط در دستور کار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه