English

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌:

مالکیت خورهای بندرعباس با شرکت آب منطقه ای است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به بوی بد فاضلاب در سطح شهر بندرعباس، گفت: مالکیت خورهای بندرعباس با آب منطقه‌ای است و مردم از شهرداری انتظار دارند مشکل را برطرف کند در صورتی که این ارگان اعلام کرده اگر این خورها در اختیاراتمان باشد انجام می‌دهیم.

مالکیت خورهای بندرعباس با شرکت آب منطقه ای است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، ضمن اشاره به برگزاری کنگره ملی  یک هزار و 500 شهد استان هرمزگان، اذعان کرد: کنگره ملی یک هزار و ۵۰۰ شهید استان برکات بسیاری را برای سراسر هرمزگان به همراه داشت به گونه‌ای که شاهد محرومیت‌زدایی و مشارکت همه آحاد جامعه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بودیم.

وی بیان کرد: شهدا نقشه راهی را به ما نشان داده‌اند و وظیفه پاسداری از خون آنان و همچنین دفاع از میهن اسلامی را دوچندان می‌کند تا دست هرگونه متعرض به کشور را کوتاه کنیم.
امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: امروزه در شرایطی هستیم که باید راه شهدا را ادامه دهیم تا گم نشویم زیرا برکات پیرو اهداف آنان بودن را در زندگی هم می‌توانیم مشاهده کنیم.

امام جمعه بندرعباس درخطاب به جوانان انقلابی استان تاکید کرد: بنا به توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی بر شناخت جریانات سیاسی توسط جوان‌ها، باید بدانید اگر جریانات را نشناسید مسیر حق و باطل را گم می‌کنیم و راه درست را باید پیدا کنید و در گام دوم انقلاب نیز به این مسئله تاکیدات زیادی شده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: ماهیت جریانات فکری و سیاسی که در استان و یا کشور وجود دارد باید این‌ها را پیدا کنید و پی ببرید که از سوی کدام جریانات فکری هستند و منافعشان از کجا است.

وی تصریح کرد: نظام و جریانات مطلوب در مسیر انقلاب را بشناسید، بدانید که با چه نوع شاخصه‌هایی وارد میدان شده‌اند و موضع‌گیری آنان را در مقابل نظام سلطه آگاه شوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌ یادآور شد: روشنفکران دینی سالم و یا غرب‌زده وابسته‌ای که مدعی هستند را بیشتر بشناسید و پشتیبان‌های نظام در افرادی که در میدان مبارزه برضد دشمنان انقلاب هستند را تشخیص دهید.
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مدعیان دروغین جریان روشن‌فکری، افکار جامعه را به نفع خودشان سوق می‌دهند و شعار ملی‌گرایی می‌دهند اما زمانی که نیاز است در میدان حضور ندارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: شهدایی که در مقاطع حساس کشور وارد میدان‌های نبرد شدند مومنان و متعهدانی بودند که از دل همین توده‌های شهدا برخواستند.

امام جمعه شهر بندرعباس بیان کرد: دشمن تا کنار مرزهای ما آمده و خاک ملت و وطن را دارد تهدید می‌کند و مدافعان وطن از جان و مال خود می‌گذرند ولی برخی از افراد فقط شعار وطن‌پرستی سر می‌دهند.

خور بندرعباس

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنانش به بوی بد فاضلاب در سطح شهر این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: در جلساتی که با استاندار و دیگر مسوولان دستگاه‌های ذیربط داشته‌ام قول مساعد داده شده که هر چه سریع تر این مشکل رفع شود زیرا بوی تعفن خورها، زیبنده شهر بندرعباس نیست.

وی اضافه کرد: مالکیت خورهای بندرعباس  با آب منطقه‌ای است و از طرفی هم مردم از شهرداری انتظار دارند مشکل را برطرف کند در صورتیکه این ارگان اعلام کرده اگر این خورها در اختیاراتمان باشد انجام می‌دهیم.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: آب و فاضلاب کارهای خوبی برای توسعه آب شهری بندرعباس انجام داده اما باید دقت داشته باشند که این همه تلاش و زحمت با وارد شدن پسماندهای فاضلاب به خورها و ایجاد بوی متعفن هدر نرود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌ یادآور شد: با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز مهمانان و گردشگران بسیاری به هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس مسافرت می‌کنند و این بوی متعفن در کنار ساحل و دریا منظره‌ای بد را در خاطر آنان برجای می‌گذارد.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: در برخی از خورهای بندرعباس کارهایی در حال انجام است که این مشکل رفع شود اما بیشترین معضلات در خورگورسوزان و مردم محله‌هایی که ساکن آن منطقه هستند ایجاد کرده که امیدواریم طی جلسات متعدد استاندار با دیگر دستگاه‌ها به زودی شاهد برطرف شدن مسئله باشیم.

خور گور سوزان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی