English

استاندار قم:

پژوهش های علمی تقاضا محور و کاربردی باشند

استاندار قم در بازدید از پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، تاکیدکرد: پژوهش های علمی باید تقاضا محور و کاربردی باشند.

پژوهش های علمی تقاضا محور و کاربردی باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست استاندار قم پیش از ظهر امروز در آئین نکوداشت هفته پژوهش و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شرکت کرد.

استاندار قم سپس در مصاحبه با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به بازدید خود از آثار پژوهشی و کتب چاپ شده توسط حوزویان قم،گفت  این آثار باید متناسب با نیازهای جدید دینی مردم باشد.

سرمست با بیان اینکه آثار پژوهشی حوزه باید پاسخگوی مسائل مهم روز در عرصه ی داخلی و بین المللی باشد افزود: در عصر جدید برای نمایش بنیان های نظری و اخلاقی و دینی نیاز به نمایش چنین آثار علمی و پژوهشی داریم.

وی با اشاره به غنای محصولات پژوهشی و مباحث نظری استان قم تصریح کرد: برای بکارگیری و عرضه این آثار باید برنامه و راهکار داشته باشیم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: پژوهش ها بایستی تقاضا محور و کاربردی باشند و علایق و سلایق مخاطبین باید مورد توجه پژوهشگران قرار بگیرند‌ تا شاهد توفیقات بیشتری در حوزه ی پژوهش باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه