English

ایرج حیدری تاکید کرد؛

ضرورت ارتباط موثر صنایع هرمزگان با مراکز علمی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ارتباط موثر میان صنایع استان و مراکز علمی و دانشگاه ها یک ضرورت است.

ضرورت ارتباط موثر صنایع هرمزگان با مراکز علمی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در مراسم اختتامه اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد، اذعان داشت: ارتباط بین مراکز علمی و دانشگاه ها با صنایع یک ضرورت است.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش و تشکر از صنایع فولادی برای برگزاری آن، ضمن بیان اینکه گرچه این اقدام دیر هنگام است اما محکم و استوار باید با هدف پیشرفت صنایع به راه خود ادامه دهد، افزود: اگر مبنای تولید بر اساس یافته های علمی و آموزشی باشد یقینا رشد و توسعه در صنعت بسیار اثرگذارتر خواهد بود.

حیدری گفت: باید با یک استراتژی بسیار جدی که بر مبنای علمی استوار باشد بتوانیم زنجیره تولید را افزایش دهیم و قطعا در استان هرمزگان با نگاه مثبتی که صنایع ما  نسبت به بحث تولید و اشتغال دارد به توسعه پایدار خواهیم می رسیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هرمزگان به عنوان قطب سوم فولاد در کشور شناخته شده است و انشالله در سال 1404 با تلاش و کوشش این عزیزان در صنعت به افق این چشم انداز مهم برسیم.

وی با اشاره به اینکه با علم و آموزش به صنعت های پیشرفته تری خواهیم رسید، ادامه داد: در مقوله ی حمایت از تولید و صنعت تلاش می کنیم و از جمله کارهایی که در این حوزه انجام شده، حمایت از صنایع از جمله بحث زنده کردن واحد آلومینیوم بوده است.

وی در پایان گفت: مادکوش در حوزه گندله سازی وارد عرصه فعالیت و تولید می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی