English

ایرج حیدری تاکید کرد؛

تامین اقلام ضروری اولویت کاری فرمانداران در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: کنترل و نظارت بر بازار به همراه تامین به موقع اقلام ضروری مردم در اولویت کاری فرمانداران باشد و این مهم تحت شعاع مسائل دیگر قرار نگیرد.

تامین اقلام ضروری اولویت کاری فرمانداران در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان امروز در جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط با هماهنگی فرمانداران از هم اکنون برای مدیریت بازار شب عید و تامین اقلام ضروری این ایام به ویژه میوه شب عید، برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر بازار به همراه تامین به موقع اقلام ضروری مردم در اولویت کاری فرمانداران باشد و این مهم  تحت شعاع مسائل دیگر قرار نگیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران اقدامات صورت پذیرفته شده از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین تاکنون برای مدیریت بازار، حمل و نقل و اقدامات برای تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی را جهت آگاهی مردم اطلاع رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: با اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته شده هرمزگان در زمینه تامین گاز مایع با کمترین مشکل در بین استان های کشور مواجه شد.

وی در پایان عنوان کرد: جلسات ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان با هدف بررسی و ارزیابی آخرین اقدامات در حوزه تنظیم بازار، مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی و تقویت آرامش حاکم بر بازار استان کماکان با قوت تداوم پیدا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه