English

سردار غلامرضا جعفری مطرح کرد؛

کشف یک تن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری ۲۹ قاچاقچی و توزیع کننده

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 379 کیلوانواع موادمخدر و دستگیری 29 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد.

کشف یک تن مواد مخدر در هرمزگان/ دستگیری 29 قاچاقچی و توزیع کننده

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 379 کیلو انواع موادمخدر و دستگیری 29 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در 72 ساعت گذشته خبر داد. 

وی در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در72 ساعت گذشته موفق شدند با اجرای 39 مرحله طرح پاک سازی نقاط و محلات آلوده و بازرسی از 15 باب منزل متعلق به توزیع کنندگان ،11 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 3 دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف و 29 تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت یک تن و 379 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 990 کیلو تریاک، 374 کیلو حشیش، 641 گرم هروئین و 14کیلو و 235 گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان های میناب ،خمیر، لنگه و بستک کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به جمع آوری 402 معتاد متجاهر و بلامکان در مدت یاد شده، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه