English

در پی ضرب الاجل دستگاه قضایی هرمزگان انجام شد:

افتتاح اتوبان پارسیان به عسلویه در کمتر از چهل روز

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در پی ضرب الاجل تعیین شده برای شرکت پیمانکار و بهره بردار اتوبان پارسیان به عسلویه در کمتر از چهل روز افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح اتوبان پارسیان به عسلویه در کمتر از چهل روز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با توجه به اینکه مراحل ساخت اتوبان پارسیان به عسلویه مدت مدیدی بود که به پایان رسیده و شرکت پیمانکار از افتتاح و بهره برداری این پروژه عمرانی امتناع می کرد، این موضوع به صورت ویژه در دستورکار شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت و در جلسه 14 آبان ماه 1398 این شورا با حضور مسئولان اجرایی جوانب امر مورد بررسی قرار گرفت.

وی یادآور شد: تأخیر در افتتاح اتوبان جدید پارسیان به عسلویه، سبب شده بود، مردم و راکبین وسایط نقلیه به اجبار از جاده غیراستاندارد و قدیمی این محور تردد نمایند و این موضوع تصادفات رانندگی و مخاطرات شدید جانی را در پی داشت.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی که شخصا بر آن نظارت داشتم مشخص شد بیشتر این تصادفات به دلیل شرایط نامساعد جاده قدیم بوده است.

 صالحی در ادامه افزود: در نتیجه پس از بررسی ویژه این موضوع و با تصویب شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هرمزگان ، دستگاه قضایی به منظور احقاق حقوق عامه با احضار شرکت پیمانکار و عوامل اجرایی این پروژه و تعیین ضرب الاجل قانونی، از آنها خواست با رفع تمامی موانع، نسبت به افتتاح و بهره برداری از این پروژه عمرانی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: در پی ضرب الاجل تعیین شده برای شرکت پیمانکار و بهره بردار اتوبان پارسیان به عسلویه، صبح امروز این محور مهم مواصلاتی جنوب کشور با رفع تمامی نواقص و موانع در کمتر از چهل روز افتتاح و راه اندازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه برخورد با تخلفات را بدون تبعیض انجام خواهیم داد، گفت: دستگاه قضایی عزم خود را برای احقاق حقوق عامه جزم کرده و در دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه