English

منیره محمدی مطرح کرد؛

نصب المان شهدای زن هرمزگان در بستک

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان از ساخت المان شهدای زن این استان و نصب آن در شهرستان بستک خبر داد.

نصب المان شهدای زن هرمزگان در بستک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منیره محمدی دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان کمیته بانوان تشکیل شد.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از ساخت المان شهدای زن این استان خبرداد و گفت: این المان در شهرستان بستک جانمایی می شود.

محمدی با بیان اینکه شهدای زن و ایثارگر این استان نقش های مهمی را در به ثمر نشستن انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرده اند، افزود: با برنامه ریزی  های انجام شده تلاش شده است مخاطبان با معرفی 48 شهیده زن استان که از شهدای سامرا، ترور مجلس، بمباران آبادان، شهدای ترور اوایل انقلاب و شهیده شاخص استان هستند، بیشتر آشنا شوند.

رییس بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع)  هرمزگان برگزاری کنگره 1500 شهدای هرمزگان در سطح ملی را پر برکت دانست و بیان داشت: نسل نوجوان و جوان با فرهنگ و سیره شهدا بیشتر آشنا می شوند.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از برنامه های اجرایی این کمیته سخن گفت و افزود:  برگزاری مراسم ازدواج آسان، نشست های سبک شهدا، برگزاری کرسی های تلاوت، تهیه جهیزیه به زوج های جوان به نیابت از شهدای زن استان از اقدامات این کمیته بوده است.

محمدی همچنین برگزاری اردوهای جهادی در قالب مشاوره، پزشکی و محرومیت زدایی ،ساخت مستند مرحوم فاطمه شاه سلطان، ساخت مستند شهدای زن که در سامرا به شهادت رسیدند، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی  و برنامه ریزی جهت باشکوه تر برگزار شدن اجلاسیه ها در دی ماه سال جاری را از دیگر اقدامات کمیته بانوان کنگره ملی 1500 شهید هرمزگان عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فائقه

    المان سازی احترام به بانوان شهدا نیست، اوج بی شرمی و بی احترامی را دو هفته پیش دیدیم که چقد احترام میگذارند برای شهدا، دو هفته پیش یکی از همین بانوان را که از خانواده محترم شهدای عزیز است از سمت معاونت فرمانداری بندرعباس برکنار می کنند. متاسفانه کسی رو که مردم ازش راضی هستند و با جان و دل کار خدمتگزار مردم هستند راحت برکنار می کنند.

    • قاسمی

      سلام ، از اسم شهدا سوء استفاده می کنند ، مدیون خون شهدا باشند.

    • چوک بندر

      سلام ، خانم غلامپور را برکنار نکرده اند ، بحث ارتقاء ایشان این مدت مطرح بوده ، الان هم شایعه هایی هست که مدیرکل یکی از ادارات کل استانداری شوند، امیدواریم هر جا که هستند موفق باشند ، ما هم به وجود همچین بانوانی افتخار می کنیم ، هم از خانواده ی شهدا هستند و هم دارای تحصیلات عالی .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه