English

سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور:

ملت ایران در برابر زورگویان سرخم نمی‌کند

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: جوانان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر زیاده‌خواهان دنیا به ویژه آمریکا ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر شدند و امروز هم رمز پیروزی کشور ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از دشمنان، نلرزیدن در برابر آنها، نخندیدن در برابر بدخواهان و شجاعت است.

ملت ایران در برابر زورگویان سرخم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) افزود: جوانان غیور این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات در برابر زیاده‌خواهان دنیا به ویژه آمریکا ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر شدند و امروز هم رمز پیروزی کشور ایستادگی، مقاومت، نترسیدن از دشمنان، نلرزیدن در برابر آنها، نخندیدن در برابر بدخواهان و شجاعت است.

وی بیان کرد: همانطور که شهدا و رزمندگان با الگو قرار دادن تاسوعا و عاشورا در هشت دفاع مقدس در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نیاوردند ملت بزرگ ایران نیز راه شهدا را ادامه داده و در برابر زورگویان سر خم نخواهند کرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه به برکت مقاومت و ایستادگی، امروز نظام اسلامی ایران در اوج قدرت است، اضافه کرد: اثرات انقلاب و نظام اسلامی در لبنان، یمن، سوریه، عراق و نوار غزه قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) ادامه داد: دنیا آبستن تحولات بزرگی است و دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند در آینده نزدیک عدالت در کل دنیا گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان کرد: مشکلات کنونی در کشور به خاطر انقلاب و نظام اسلامی نیست بلکه به خاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولان است.

او اظهار داشت: با تدابیر و مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری، بصیرت و مقاومت ملت ایران و اعتماد به وعده های الهی پیروز نهایی نظام اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، افزود: راه شهیدان نباختن در برابر دشمنان، کوتاه نیآمدن در برابر آنها و خدمت و کار صادقانه برای رضای خدا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه