English

فعالیت در فضای مجازی نیازمند تخصص و آموزش‌های کافی است

فرماندار اردکان گفت: برخی فعالان فضای مجازی به‌ دلیل عدم تخصص و آموزش‌های کافی موجب بروز برخی مشکلات برای خود و فضای جامعه می‌شوند.

فعالیت در فضای مجازی  نیازمند تخصص و آموزش‌های کافی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بهروز شهابی زاد فرماندار اردکان و رئیس هیات‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه‌ای گفت: فضای مجازی یک فرصت بی‌نظیر برای اطلاع‌رسانی از دستاوردها و عملکردهاست و در کنار آن نیز آسیب‌هایی را به‌وجود آورده است.

وی در نشست مشترک فعالان رسانه شهرستان اردکان با کمیته پایش فضای مجازی با حضور اعضای شورای تأمین با بیان این‌که آسیب‌های فضای مجازی عموماً درنتیجه عدم رعایت اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای به‌وجود می‌آید؛ اظهار داشت: برخی فعالان رسانه به‌دلیل عدم تخصص و آموزش‌های کافی موجب بروز برخی مشکلات برای خود و فضای جامعه می‌شوند.

وی انتخابات را نماد جمهوریت نظام دانست و گفت: بالاترین مظهر دموکراسی و حاکمیت رأی مردم انتخابات است و برخی فعالیت‌ها و اظهارنظرها در این فضا موجب دل‌سردی و ناامیدی مردم می‌شود.

رئیس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان با بیان این‌که به موجب قانون، برگزاری انتخابات برعهده فرمانداری‌هاست؛ انتظار از رسانه‌ها را اخلاق‌مداری، مدارا و جلوگیری از بروز تنش در جامعه دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه