English

شهرام محمدی خبرداد:

آغاز مرحله جدید ارزیابی ۶ کاندیدا "جمنا"

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گفت: مرحله جدید ارزیابی ۶ کاندیدای مورد حمایت نیروهای انقلاب اسلامی استان در حوزه انتخابیه مرکز استان آغاز شده است.

 آغاز مرحله جدید ارزیابی ۶ کاندیدا "جمنا"

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام محمدی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: پس از اتمام ثبت نام  نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶ کاندیدای مورد حمایت که با همراهی نیروهای انقلاب اسلامی و احزاب و تشکل های سیاسی همسو انجام‌ پذیرفت، اقدامات انسجام بخش و ارزیابی وضعیت کاندیداها آغاز شده است

 محمدی با بیان اینکه به استثنای یک نفر همه ۲۱ داوطلب احتمالی که میثاق نامه را امضا کرده بودند مطابق مفاد آن عمل کردند اظهار داشت: این موضوع حاکی از یک فعالیت تشکیلاتی منسجم بوده و نشانگر نگاه انقلابی و تقوای سیاسی امضاکنندگان میثاق نامه است.

وی ادامه داد: جبهه مردمی و کمیته اتتخابات نیروهای انقلاب اسلامی استان با تشکیل جلسات حضوری از اقدام همه داوطلبان متعهد به میثاق نامه قدرداتی نمود و از همراهی ویژه و ستودنی توام با نگاه انسجام بخش و وحدت آفرین قاسم محمدی، فیروز احمدی، مرتضی ابراهیمی و سالار شاکر در این مرحله حساس صمیمانه تجلیل می کند و اقدام آنها را برای همه علاقمندان به وحدت نیروهای انقلاب و به ویژه کاندیداهای ثبت نام کننده الگوی عملی تلقی می کند.

*لیست نهایی قطعا پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان اعلام خواهد شد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ادامه داد: اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص لیست نهایی نیروهای انقلاب اسلامی صرفا گمانه زنی بوده و بی پایه تلقی می شود چرا که لیست نهایی قطعا پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان اعلام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه ارزیابی میدانی از نقاط مختلف حوزه انتخابیه در حال انجام است گفت: برگزاری نشست های عمومی با حضور کاندیداها، بررسی افکار عمومی، اخذ نظر گروهها و اقشار مختلف، بررسی نتایح نظرسنجی ها، میزان تحرک و فعالیت کاندیداها و در مجموع میزان مقبولیت و امکان رای آوری از عوامل موثر در تعیین لیست نهایی خواهد بود.

*جایگاه هر ۶ کاندیدا برای نیروهای انقلاب اسلامی یکسان و برابر است

وی دلیل اصلی انتشار لیست های متعدد بی اساس به نام‌این جبهه را اهمیت و جایگاه آن در افکار عمومی و گاه شیطنت های تحریک آمیز برای ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلاب اسلامی عنوان و تاکید کرد: همه باید هوشمندانه برخورد نمایند چرا که جایگاه هر ۶ کاندیدا برای نیروهای انقلاب اسلامی یکسان و برابر است و هیچ پیش فرضی در خصوص تقدم هیچ گزینه ای وجود ندارد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اضافه کرد: در صورت پایبندی همه نیروها و ادامه باصلابت روند آغاز شده مردم آمادگی دارند هر سه نماینده را از بین ۶ کاندیدای معرفی شده انتخاب نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه