English

انتخابات در ایران یکی از سالمترین نوع آن در عرصه جهان است

رییس ستاد هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ابرکوه اظهارکرد: مردم اطمینان خاطر دارند که انتخابات در ایران یکی از سالمترین نوع آن در عرصه جهانی است.

انتخابات در ایران یکی از سالمترین نوع آن در عرصه جهان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد کاظمی نسب رییس ستاد هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ابرکوه در نشست ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شهرستان افزود: بدون هیچ مماشات و مسامحه ای رعایت قانون انتخابات در دستور کار است.

رییس ستاد هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ابرکوه با بیان اینکه فرایند برگزاری انتخابات رعایت قانون است، اظهارکرد: مردم اطمینان خاطر دارند که انتخابات در ایران یکی از سالمترین نوع آن در عرصه جهانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در تمام انتخابات ها توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند، ادامه داد: قطعا مردم در انتخابات یازدهم مجلس هم همان شکوه و صلابت چهار دهه اخیر را رقم خواهند زد.

کاظمی نسب با بیان اینکه برگزاری انتخابات ۹۸ از حساسیت زمان جنگ تحمیلی خیلی بیشتر است، اضافه کرد:  جنگ آن زمان نظامی و دشمن مشخص بود اما هم اکنون دشمن در جنگ اقتصادی تک تک مردم را مورد هجمه قرار داده است.

فرماندار ابرکوه یادآور شد: دشمن به دنبال آن است که نظام را از پا درآورد و این شور انقلابی مردم است که با مشارکت حداکثری ثابت می کند که پای همه آرمان ها وارش های انقلاب ایستاده اند.

رییس دادگستری شهرستان ابرکوه هم در این نشست گفت: چیزی که برای نظام جمهوری اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، حضور حداکثری مردم می باشد.

حجت‌الاسلام مجتبی رحمت زاده اظهار کرد: همیشه از مجریان، ناظران، نامزدها و مردم خواسته شد که شور انتخابات را در نظر بگیرند.

وی در ادامه توضیح داد: به نحوی که این آزمون ملی با حضور حداکثری برگزار شود، البته تأکید بر این نکته که در خلال روند انتخابات هیچ تخلفی انجام نشود با این وصف همیشه تأکید بر حضور حداکثری بوده و خواهد بود.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه نه مجری انتخابات و نه ناظر است ، بلکه در باب یکی از وظایف ذاتی که در قانون اساسی به آن اشاره شده است به عنوان پیشگیری از وقوع جرم و بعد از آن تعقیب و برخورد با مجرمان که ۲ وظیفه اساسی دستگاه قضاست، در صحنه حضور دارد.

رحمت زاده برخی از تخلفات و جرایم انتخاباتی که در قانون پیش بینی شده را بیان کرد و بر پیشگیری از آن تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه