English

مشارکت حداکثری مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

بدون شک حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و آینده کشور را در مواجهه با استکبار جهانی تضمین و دشمنان را از هر زمانی ناامیدتر خواهد نمود.

مشارکت حداکثری مردم  نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات موردی است که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون مورد توجه دشمنان ایران اسلامی بوده است. آن ها  به کمک همه ابزارهای در اختیار از جمله رسانه های تحت امر و وابسته شان کوشیده اند  تا مردم را از حضور گسترده در پای صدوق های رأی مأیوس کنند.

خوشبخانه دشمنان با همت ، هوشیاری و بیداری مردم انقلابی ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده و نتوانسته اند ملت ایران را از مسیری که در پیش گرفته اند منصرف بکنند.

تنگ کردن عرصه برای مردم همیشه در صحنه یکی از شگردهای دشمنان در ایام نزدیک به انتخابات می باشد. با این حربه می خواهند مردم را از رفتن به پای صندوق های رأی باز دارند تا با طرح آن بتوانند سیاست ها و اقدامات خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران تشدید نمایند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ شرایط و اقتضائات کنونی و نوع برخوردها و برنامه ریزی های دشمنان نظام و انقلاب از اهمیت ویژه و متفاوت با گذشته مواجه است .

دشمن همه تلاش خود را برای جلوگیری از تحقق مشارکت حداکثری به کار خواهد بست و چون گذشته در این میان نقش اصلی برای خنثی کردن تمامی دسیسه های گسترده و متنوع از آنِ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است تا با مشارکت حداکثری، مصونیت نظام و نومیدی چند باره دشمنان را موجب شوند.

در کنار مسئولین، نقش نامزدها در رسیدن به این هدف، مهم و اساسی است. مدیریت مناسب فضا، فاصله گرفتن از تخریب رقبا، پرهیز از دروغ گویی و آمار سازی های حاشیه دار، ممانعت از حرکات تفرقه آمیز هواداران، بیان واقعیت ها و متوقف کردن رفتارهای خودمحورانه و تن ندادن به ریخت و پاش ها و هزینه های غیر متعارف از مواردی است که می تواند نقش کاندیداها در سالم سازی فضای انتخاباتی را پررنگ تر بکند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه