English

شهردار سنندج خبر داد :

پروژه بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر سنندج آماده بهره برداری

شهردار سنندج با اعلام اتمام وتکمیل پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر گفت : این بلوار از مسیر سه راهی تکیه وچمن تا میدان حجاب دارای طول یک کیلومتر و عرض 24 متر است.

پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر سنندج آماده بهره برداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت الله صیدی صبح امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رفع مشکل ترافیک و همچنین ایمن سازی سازی در تردد در مسیر پارک جنگلی آبیدر بعنوان  یکی از مسیرهای تفرجگاهگای  بسیار مهم و با اهمیت است.

شهردار سنندج عنوان کرد:  با هدف حذف مشکلات و موانع ترافیکی موجود، ارتقای سطح بهره وری از پروژه احداث شده تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج تا سه راهی تکیه و چمن و پروژه در دست اجرای بلوار 36 متری معتمد وزیری  وایجاد گزینه ای مناسب در کاهش مسیرهای اشباع شده در محدوده کمربند غربی شهر  عملیات احداث فاز 3 بلوار 24 متری کمربندی آبیدر سال گذشته آغاز شد.

وی  اعلام کرد: پروژه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر حدفاصل سه راهی تکیه و چمن تا میدان حجاب به طول 1000 متر و عرض 24 متر شامل دو لاین سواره رو است.

 صیدی اضافه کرد:  لاین سواره رو  این بلوار دارای عرض 7 متر و نیم است و در طرفین این بلوار  یک لاین دوچرخه و یک لاین  پیاده نیز احداث شد.

وی تصریح کرد: برای احداث این پروژه 63 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، قریب به 8 هزار مترمربع تخریب آسفالت، 411 مترمکعب تخریب بتن، 4547 مترمکعب راکفیل و 17 هزار مترمربع بسترسازی انجام شده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: اجرای جدول پیش ساخته یک طرفه به طول 1840 متر، جدول پیش ساخته دو طرفه 1934 متر، زیراساس 3708 مترمکعب و اجرای اساس 1943 مترمکعب از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته  در راستای تکمیل این پروژه عمران شهری است.

بلوار 24 متری آبیدر

صیدی گفت: عملیات اجرایی ساخت آبرو از نوع جعبه ای تا دهنه یک متر به میزان 12 مترمربع، ساخت آبرو از نوع جعبه ای تا دهنه 2 متر به میزان 35 مترمربع، ساخت دیوار حائل وزنی غیرمسلح به ارتفاع تا 2 متر 504 مترمکعب، ساخت دیوار حائل وزنی غیرمسلح به ارتفاع تا 2 متر به متراژ 1112 مترمکعب نیز برای تکمیل این پروژه انجام شد.

وی در ادامه به ساخت دیوار سنگی به متراژ 2372 مترمکعب، تهیه و ساخت و اجرای دیوار بتنی پیش ساخته به شکل L به متراژ 46 مترمکعب و اجرای 4117 تن آسفالت ریزی در طول مسیر اشاره نمود.

شهردار سنندج در نهایت تاکید کرد: با نصب 40 عدد پایه روشنایی 12 متری،  82 عدد چراغ روشنایی 150 وات و 1500 متر کابل کشی زمینی  نیز عملیات روشنایی این بلوار انجام شد.

وی هزینه اجرای این طرح عمران شهری را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت : امیداریم با تکمیل دیگر پروژههای عمران شهری گام مهمی در راستای ایمن سازی معابر و همچنین کاهش و روانسازی ترافیک در سطح شهر برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه